לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

אותי זה מצחיק בסדר?


 

 

 

כמה צפוי! לשים סרטון זה מעבר ליכולתיי, הנה קישורון לסרטון . אגב, ללמוד לקשר בסטייל לקח לי רק חצי שנה, אז בעזרת השם בעוד שלוש שנים אני אדע איך להוסיף סרטון, יהה!

 

כי נורא רציתי להעלות קטע וידאו.

וכי זה מצחיק.

ו-כי פורים.

ו-כי אני אוהבת את מדונה.

ו-כי, נו, שיהיה חג שמח גאד דאמ איט!

 

אם הייתי כוסית מהממת ולא הדובה הרופסת שהנני היום ואם היה לי לאן לצאת בפורים הזה חוץ מלמסיבה בעבודה הייתי מה זה מתחפשת למדונה. לא שזה עצר את החבורה העליזה מהסרטון, אבל לספרדים* תמיד היו סטנדרטים אחרים.

חוצמזה אני פוחדת למצוא את עצמי אחר כך בסרטון ב'גוגל'.

טוב מה אני מחרטטת, קון לולי זו אני. אני הבחורה מהסרטון.

הנה, אני אוכיח לכם, שמעו אותי שרה: "טיים גוז ביי, קון לולי..."

 

(כמה חבל שפורים בשבילי זה עוד שבוע של עבודה)

 

 

*האמת היא שאין לי שמץ של מושג אם הם ספרדים או לא, אני סתם גזענית על רקע שפתי. 

 

עריכה מאוחרת: קישרון לקובצון מכווצון - ובו הקליפ המקורי של הגברת.

נכתב על ידי , 14/3/2006 11:18  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרגמל ב-16/3/2006 15:18



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)