לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

החיים קשים.


בשישי בערב הוזמנתי לערב גבינות ויין אצל חמוסה ומייק. ח' חזרה מהולנד (היא חצי הולנדית! באמת!) והביאה שלל גבינות מפוארות עם שמות מגניבים וכן: וופלים הולנדיים משהו בסט. להלן דוגמית מהוופלים ומה שעבר עליהם:

 

 

אני מזהה את האובייקט ומעריכה אותו . וואו.

יאמי

 

אני מסתערת על האובייקט

ראר!

 

כאילו אין מחר!

יאמי יאמי

 

ובקרוב אין וופל. דכאון.

אולי יקרה נס והוופל יספיק ל-8 ימים?

 

האצבעות השמנמנות שלי הן. כן כן.

 

הלאה.

 

הערב נמש היתה אצלי והביאה מקרנה. אהה מקרון. אמיתי! מפריז! גם למקרון עשיתי בוק. להלן ההוכחות:

 

המקרוני בקופסתו המהודרת, שימו לב איך היא מאירה את החדר.

קס קה סה?

 

נמש מסתערת . מסכנונת, היא רעבה למזון צרפתי.

שאנז אליזה?

 

שעות! שעות עברו מאז המקרוני האחרון שאכלה!

פיאט? רנו?

(סתם נמש, צוחקים איתך, פרדון!)

 

מה שנשאר, לגרפו.

וו-לה וו קושה א-ווק וואה?

 

אנני הו, אל תתנו לכל תמונות המזון להטעות אתכם, החיים קשים, במיוחד כשלילה שני ברציפות אני נשארת ערה כדי לסיים עבודה ללימודים. עבודה שיכולתי לסיים לפני חודש אם רק הייתי מושיבה את התחת השמן שלי מוקדם יותר. אבל לאאא. מה פתאום, שאני אסיים דברים לפני הזמן?

 

יש פה בעיה פסיכולוגית אני אומרת לכם. לכם?  לי.  טיפול ומהר!

 

(אללי! נמאס לי מהלימודים! הצילו!)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2006 00:57   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-30/8/2007 13:49



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)