לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

שלל סודות מפוקפקים


 

1. אני בכיינית.

 

2. לא ראיתי שום סרט בסדרת "שר הטבעות", המטריקס הראשון שיעמם אותי (את האחרים כבר לא ראיתי) ובשנה שעברה ראיתי בפעם הראשונה את "הנסיכה הקסומה".

 

3. יש שני בתים במושב ש-כשאני עוברת לידם עם האוטו אני עושה 'זין' כי אני רואה בתושביהם האחראים הישירים לכך שעזבתי את מקום העבודה שאהבתי.

 

4. יש לי כמה שירים של טייק דאט על המחשב.

 

5. לא הייתי בועטת את אמינם מהמיטה שלי ולמעשה פעם הוא כיכב בחלום פרוע.

 

6. גם אליזבת הארלי.

 

7. כל מוצאי שבת בחמישה לשתיים בלילה משמיעים את "הללויה" בגלגלצ. מאז הצבא לא פיספסתי אפילו הללויה אחד (אלא אם נרדמתי)  ועשיתי הכל כדי לשמוע אותו, כולל: לדחות נסיעה לסן פרנססיקו כדי להתחבר לגלגלצ דרך האינטרנט ו-כן הכרחת אחת מחברותיי הטובות להישארבאוטו עם הרדיו דולק והפלאפון פתוח עד לשידור השיר. המחשבה שאני אהיה ערה ולא אשמע את השיר מפחידה אותי.

 

8. אני בחיים לא אודה בזה בקול רם, אבל אני בעצם אוהבת חיבוקים. (אבל רק בזוויות מסויימות ולאחר גיבוש בסיסי ועדיף שלמחבק\ת יהיה ניחוח סביר).

 

בתקווה שזה לא גרם לכם לאהוב אותי פחות.

 

הללויה!

 

נכתב על ידי , 26/3/2006 01:57   בקטגוריות מי אני מה אני?  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-1/4/2006 19:26



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)