לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

היה טיול, צילמתי תמונות, לא משהו מיוחד.


יוצאים בחמש וחצי בבוקר, מטיילים עד השקיעה, לא נעצרים בעליות גם לא כשכואב ברגליים, לפעמים עוצרים לשתייה והדרכות על המקום - ככה כובשים את הכרמל בחטיבת בני המושבים!

 

    היה סגרירי   אבל יפה.   אבל סגרירי! 

 

בערב הגענו לחניון שבו ישנים, שזו בעצם קרחת יער. כן, מתחת לכיפת השמיים. כן, בתוך שקי שינה. לא, לא היו אוהלים. אבל לפני שבכלל חושבים על שינה מתחילים עם ה'בישול-פאלוזה' - חגיגות הבישולים!

 

כאן חותכים ירקות, נא לא להפריע.

 

 

כאן מבשלים פתיתים, נא לא להפריע!

 

אני כל כך גאה בעצמי שתפסתי את התמונה הזו, האפקט על האדים נוצר בגלל איזה פנס ראש פלורסנטי של חניך.

מכושף לא?

 

 

כאן מכינים שניצלים, נא לא להפריע.

 

כשמסיימים עם הבישולים, האכילה ,הניקיונות וה-ג'ימלייה ג'ים, האש עוברת הסבה מעמדת בישול לפינת מנוחה והתחממות, הסירים יורדים והאש עולה.

כאן נהנים מהאש, נא לא להפריע.

 

האמת המכוערת היא שאני בקושי סחבתי את עצמי בעליות המטורפות של הכרמל, ויחד עם מיחושי בטן וחולשה שבאים פק"ל עם אתםיודעיםמה, כל שיכולתי לחשוב עליו הוא מתי אני חוזרת הביתה ואיך.

אז סיימתי את המסלול של היום הראשון, בלי יותר מידי קיטורים, למרות שמאוד רציתי להעצר באחת העליות ולדרוש הליקופטר כמו שעשתה איזו חניכה פרחה, אבל אני לא חניכה פרחה. טוב, רק קצת, אבל שלטתי בעצמי.

ובבוקר יום שני גילגלתי יפה את השק"ש, אמרתי שלום לכיפת השמיים ולחניכים (ולנמש) ונכנסתי לטרמפ שלקח אותי כמעט עד דלת הבית.

להגנתי, אני רוצה לציין שזו השנה החמישית שאני יוצאת למחנות וישנה 'תחת כיפת השמיים' (אללי) ו-שאני זקנה מידי לשטויות האלו.

(זה קצת מעציב אותי שאני מוותרת לעצמי ועוזבת מחנות באמצע, אבל אחרי כל כך הרבה זמן, למען השם, תנו לי קידום! תודה ושלום)

נכתב על ידי , 17/4/2006 17:46   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-19/4/2006 20:16



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)