לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אני אעשה את זה קצר.


נסענו לתל אביב


שלום תל אביב

 

לעינייני עבודה.


כן, זה בדיוק מה שזה.

אחרי מליון וחצי שעות של ישיבה יצאנו הביתה


אז מה אם את בחודש תשיעי?! זו לא סיבה לא לנקות את האוטו!

קצת לפני מחלף יבנה


אזור מקולל

שמענו רעש מהאוטו

 

סטופה

 

משהו נקרע שמה בפנים


קוקו אה-אה   אלטר.. מה?

קיבינימאט!

אני מהרתי להגיע לענייני עבודה אחרים (דחופים! חיכו לי!) אז התחלתי לצעוד!


שמאל ימין שמאל 

 

עליתי על הגשר

כל הכבוד לי 

ירדתי מהגשר

 

אזור מקולל!!!

קראתי מסר סמוי על הגשר


תמות, הנה אני צועדת!

 

הגעתי עד לשלט הכחול הגדול בצד השני של הגשר


לא התהפכת כאן לפני כמה חודשים? כן!

ומכאן אבי אסף אותי.


אבא אה. תודה.

דגנית אמרה שיש בעיית אנרגיות במקום ושצריך להביא מכשפה שתטהר. אני אומרת, טפו עלייך מחלף יבנה!!!



לילה טוב.

נכתב על ידי , 14/5/2006 23:26   בקטגוריות סיפור עם תמונות, חיי הקטנים  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-19/5/2006 10:28



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)