לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

פרוייקט יום הולדת.


הנתונים:

עוד חודש מהיום אני אהיה בת 25 (תבואו להגיד מזל טוב).

מאוד מתחשק לי לעשות משהו פרוע.

בנוסף, בסוף החודש הקרוב משתחרר לי סכום סמלי לרגל חמש שנים לשחרורי.

 

הנכם מתבקשים להציע רעיונות כיצד לציין רבע מאה להיווסדי, תוך התחשבות בבעיות הבאות:

 

1. אני סטודנטית.

2. אני רכזת נוער ובוס.

3. אני כבדה כמו פילה.

4. יש לי נפש עדינה.

 

הרעיון הנבחר יזכה את המציע\ מציעה בילד. שאני אעשה.

 

צאו לדרך!

 

 

ובלי קשר, אמרתי לכם שתליתי את הערסל?!

תענוג!

 

רק בשביל זה היה שווה לחתוך מוקדם מהלימודים היום...

נכתב על ידי , 22/5/2006 21:47   בקטגוריות חיי הקטנים  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-23/5/2006 22:05



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)