לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

וואה! שאלון יומולדת! איזה יופי!


מתי יחול יום הולדתך?

תרשמו לעצמכם: ה-22 ליוני שזה עוד 22 ימים. דה.

 

מה המתנה שקיבלת ליום ההולדת, שהכי אהבת אי פעם?

בגלל שאני לא מסוגלת לגבש החלטה לגבי מהי המתנה האהובה עליי בכל הזמנים, אני אעמיד פנים שהשאלה הזו היא בעצם: מה המתנה מיום ההולדת הכי מוקדם, שאת עדיין משתמשת בה?

ובכן, ספר: "הבלונדינית הסודית" - אוסף הטורים של עירית לינור שנכתבו לפני שדנה ספקטור למדה את ה-א'-ב'.

(ניתן ביומולדת 17 +הקדשה מקסימה בגוף הספר, ואפרופו הקדשות וימי הולדת, בתוך "הקייטנה של קנלר" של אתגר קרת יש לי מזל טוב פלוס ציור של עוגה מעשה ידיו של קרת. הקדשות עושות לי נעים בבטן {גם אם הן לא של סופרים מפורסמים})

 

מה המתנה שאת הכי רוצה לקבל, אך מעולם לא קיבלת?

טיסה לחו"ל.

 

איך חגגת את יום הולדתך האחרון? איך את מתכננת לחגוג את יום ההולדת הבא?

זה מה שהיה לי להגיד אחרי היומולדת האחרון

ביום ההולדת הבא מתוכננים לי: צניחה חופשית, טיפול עשרת אלפים אצל קוסמיטיקאית והתכנסות סמלית של כ-500 מחבריי הטובים.

טוב נו אני מודה, לא 500 אלא 5. יא אללה!

 

מאיזה יום הולדת הכי התאכזבת? מדוע?

יומולדת 21. כולם שכחו כולל הוריי מולידיי. אחרי יום ההולדת הסרוח הזה ירדתי למחתרת, כיביתי סלולארי, והשארתי הודעה שתמציתה: כולכם זונות.

המחאה נמשכה שעה וחצי שלמה! סתם, יום וחצי!

 

האם יש גיל, שממנו לא צריך לחגוג יותר ימי הולדת?

חס ושלום!

 

וכמובן, איזה יום הולדת היה השמח ביותר אי פעם?

א. הלוואי וכל יומולדת יהיה יותר שמח מזה שקדם לו.

ב. עד שזה יקרה, מלך כל ימי ההולדת הוא יומולדת 18, מסיבה משותפת לי ולשלי, בבריכה של המושב שלה, בלילה. בכלל, בריכה בלילה זה מתכון להצלחה - ביומולדת 14 התגנבנו לבריכה במושב ועישנו עליי אקליפטוס כמו ילדים מפגרים. אחר כך הלכנו ליד הכביש הראשי וחשפנו ישבנים למכוניות שעברו.

לא היינו מסטולים, רק אינפנטילים.

 

שיואו, איזה דפוקים היינו.

 

 

 

פתאום ניזכרתי! שרי! תחזירי לי את פיצריה קמיקזה!  תודה ושלום.

נכתב על ידי , 31/5/2006 16:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-1/6/2006 16:21



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)