לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

מה שלומנו? (זהירות! ארוך!)


שלומנו עייפה.

מאז שבוטן נולד אני עובדת נון סטופ. כל העבודה הזו מעולה בשבילי שכן אין לי זמן פנוי וזמן פנוי אצלי, זה פתח לצרות.
אני כל הזמן בראש של עבודה ואיך לעבור את הפרוייקט הבא. במעט זמן שנשאר לי אני חושבת לימודים* .
טירוף הזמנים הזה א-גב, לא מונע ממני להמשיך לאכול כמו בהמה טיבטית וכל ההתרוצציות האלו ממשרה א' (המקורית),למשרה ב' (מילוי מקומה של משה) עדיין לא עושות לי גוף חטוב ותחת חצוף.
לעזאזל, כנראה שאין מנוס, אני חייבת לחזור לצעידות ולשומרות משקל. נו, לפחות השיער שלי נראה מעולה.

ימים מוזרים עוברים עליי, זה כאילו ש... נהייתי בנאדם, או משהו.
ואולי אלו דיבורי מחזור. למען השם, אני כזאתי רכיכה כשאני במחזור! הופס, נגמר, אין תרוץ.

אתמול לארוחת צהריים אכלתי בכי. מעוך וקצר כזה, לא משהו איכותי משחרר, אבל לפחות בכי. זה קרה אחרי שיחה עם ז', היא הקיאה אצלי את כל מה שעבר עליה ואחרי שהקשבתי לה שעה ורבע התקשרתי לדגנית ובכיתי לה. חוק שימור האנרגיה אני אומרת לכם.

אחרי הצהריים (אני עדיין באתמול) כל מיני אנשים הפריעו לי להיות בדיכאון אז לא היתה לי ברירה אלא להתעודד. להתעודד זה לא שווה כלום אם אף אחד לא אומר לך "מוק אני באה אלייך" או "מוקי בואי אליי" (וכן אומרים לך;"מוק, תגידי לי את אם את רוצה שאני אבוא או לא", פאסיב אגרסיב זה כל כך שנות ה-90! תגידי שאת לא רוצה לבוא, קיבינימאט!) וככה התגלגלתי לצפות עם עצמי בסרט בנות מזעזע. סרט תת רמה שלא הגיע לקולנוע בארץ מסיבה מוצדקת. בכיתי מהתרגשות, היה נפלא.
במהלך הצפייה יתושה עקצה אותי בגב ועשתה לי בליטות בגודל צלחות לווין, מקום טוב מעל התחת, חבל שאין לי את מי להרשים עם החברבורות החדשות שלי.
תו"כ הסרט תקעתי חצי כיכר לחם עם חמאה, היה דוחה ובלילה לא נרדמתי כי הייתי עסוקה בלעכל.

 

בכלל, בלילות האחרונים אני קמה אחרי כל מעגל שינה (למי שלא עבר קורס מכיות במחנה 80- כל שלוש שעות בערך) יוצאת מהמיטה לסיבוב פיפי - וואינט**- מים. אתמול בלילה חלמתי שהרגליים שלי פצועות ומצולקות מנפילה אכזרית במיוחד ולילה לפני כן חלמתי שאני מצילה נערה בת 15 שקוראים לה 'גבי' מלהתאבד. מהתאבדות או מלהתאבד? איך רושמים?
בחלומות אני אוהבת לרוץ. כן, בחלומות אני בכושר מטורף.


יש לי עבודה גדולה להגיש ביום ראשון,עוד אחת ליום שני ועוד אחת בשלישי. לא התחלתי אף אחת מהן.

טוב. סיימתי*** לשחרר. אני מרגישה הרבה יותר טוב עכשיו! רוצים בדיחה לסיום? אין לי. ביו'ש!

 

 

*לא באמת לימודים, אבל גם לא ג'ינג'ר.
**לא באמת וואי נט, ג'ינג'ר. סתם, פורנו. סתם! וואינט נו.
*** לא באמת סיימתי, אבל אתם הרי פרשתם בשורה השלישית גם ככה, תודו.

נכתב על ידי , 9/6/2006 11:14  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-10/6/2006 04:42



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)