לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

דברים שאני עושה עם ואזלין - סוג של סכמ"ש


מזמן לא היה פה פוסט עם תמונות , אז בגלל שאני מעתיקנית מסריחה (מנמש) ומתחמקת סדרתית (גם מנמש, סתם, מלעשות עבודה בהומו-נות) הרי לכם, קובץ ממעללי בשבוע וחצי האחרונים, ממעללי שצולמו זאת אומרת.

 

בשבועות הבאתי לישיבה עוגת גבינה שקניתי בעצמי, בעצמי!!! וכדי ליצור אשלייה שאני הכנתי אותה, הפשטתי אותה מהאריזה התעשייתית שלה, הנחתי על צלחת ביתית, מרחתי למעלה שוקולד וזרקתי נחשי גומי מלממעלה בשביל ליצור אפקט טרופי. זה נראה זוועה. בנוסף להכל שכחתי להביא סכין. משבר בישיבת צוות! מה נעשה?! מה נעשה?!?  כיאה לאשת החינוך המצטיינת (סתמי, סתמו שתייכן!) שאני, הפגנתי יכולת אילתור מדהימה והצעתי שנשתמש בסטנסטיל של אחת האותיות.

 

זין למעשה.

 

זין חותך  זין מטושטש  פיאסקו

 

לנסות לחתוך עוגה עם זין זה לא רעיון טוב, לא משנה מאיזה כיוון מסתכלים את זה.

 

הלאה, אח שלי עבר ניתוח, הניתוח עבר חלק - ואח שלי מנצל את מעמדו כ'מחלים מניתוח'  עד תום. כמו שצריך. מנוול.

יאק פוי

 

ושוב הלאה, החלטתי לחזור לדיאטה, לכבוד היומולדת וזה. זה לא הפריע לי לרדת על מעדן. לפעמים אני פשוט מדהימה את עצמי.

סלט אה-לה מוק

   

לסבתא שלי יש מטפלת נפאלית, היא מתלבשת מגניב יותר ממני

ויש לה גם משקפי שמש של גיצי, האח הפחות מוצלח של גוצי

 

אבל זה לא מסובך, אני מושבניקית שלוכה שהולכת עם ג'ינסים קרועים. התאילנדים מתלבשים יותר מגניב ממני.

 

לפני סיום, בונוס: פייסי!  תמונה שאני צילמתי!

תעשה לי סוודר

ישר מהמסך!

 

ולסיום סופי סופני, חידה (מוקדשת לזו שהבטיחה לי רשימה של שימושים אפשריים לואזלין) מה עשיתי עם הואזלין?

 

ואסליין!

 

לנוחיותכם, מצורפת רשימה אופציות בגב הקופסא:

לשמור ולהגדיל בפוטושופ.

 

השקעתי אה? טוב. יש לי עבודה להגיש. צ'או!

 

נכתב על ידי , 11/6/2006 00:28   בקטגוריות סכמ"ש, סיפור עם תמונות  
133 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שתיים על העץ ב-14/6/2006 16:13



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)