לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

הארות והערות על יום ההולדת


ארועים משמחים הם אינדיקטור מצויין ל-מי החברים שלך.

כל כך התרגלתי לכך שמשברים עוברים עם חברים טובים שששכחתי שעל אחת כמה וכמה את הארועים המשמחים בחיים

אז ביום חמישי חגגתי שלושים פחות חמש שנים

 

עם אנשים שאני אוהבת

 

שחלקם עשו ויתורים כואבים כדי להיות איתי (כמו לא לפגוש את מאיר שלו).

בקלות זה היה יכול להיות אחד מימי ההולדת הגרועים שהיו לי

בגלל כל מיני סיבות.

ויכולנו לוותר על המפגש

שכמו כל שנה נופל על תחילת עונת המבחנים \ העבודות \

 

הייחום \

 

והטיסות.

אבל לא עשינו את זה.

 

 

אני מודה לכם חברים שלי,  על שלא וויתרתם לי, או התרגשתם מהפאניקות הקטנות שלי ("אבל מה יהיה עם המעגלים החברתיים?!?")

ועשיתם לי באמת באמת, יום הולדת שמח.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2006 01:15   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון ב-2/7/2006 04:34



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)