לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

השטויות שאני עושה כדי לא ללמוד. פריט מספר 918.


                             איזו חזירה אני!                                                            איזו חזירה רונה!     

                                                

      ווי!   

 

 

 

 

                איזו חזירה רחם!                                        איזו חזירה בהריון! והיא טוענת שהיא המציאה את האינטרנט!

 

               

 

 

 

                   איזו חזירה דפ!                                                                              איזו חזירה גונה!        

                    

                  איזו חזירה רונה! שוב פעם!                                                             ושוב! היא גאון!

 

   

איזו חזירה נמש!                                                               דפ מושפעת מקדישמן!

     

 

 

כאן תציירו חזיר משלכם. אוניק!

נכתב על ידי , 30/8/2006 17:46   בקטגוריות מי אני מה אני?, דברים שאני עושה כדי לא ללמוד  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיסטוק (וגם עצמו) בישראוסקר ב-2/9/2006 17:28



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)