לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

שנות ה-80 בתחתונים (סכמ"ש אבל לא ממש).


1. בעוד ש  Maneater של נלי פורטדו, חלף ליד אוזניי כמו עוד שיר פופ, Promiscuous שלה, על הצלילים האייטיז-יים שלו עושה לי צמרמורת בגב. (צמרמורת נעימה, לא רציתי להיות גסה ולרשום רטוב בתחתונים, מה גם, שלא צריך להיסחף, אז השיר עושה לי את זה, הוא מזכיר לי משהו ואני לא זוכרת מה! זה לא אומר שנהיה לי רטוב בתחתונים. טוב נו על מי אני עובדת, שנות ה-80 עושות לי רטוב בתחתונים. יש לי בריחת שתן).

 

2. שוב יש לי שממית בקרוואן. אני מקווה שהיא לא מסוכנת!

 

3. צחקתי בסעיף 1, אין לי בריחת שתן שנות ה-80 באמת מחרמנות אותי.

 

4. ביום שלישי עשיתי סדר בארון ומצאתי את החולצה האהובה עליי מהתיכון. ניסיתי להיזכר למה הפסקתי ללכת איתה וכששמתי אותה ניזכרתי: הסמל של באטמן גבוה מידי. היום זה לא מפריע לי אגב, אין כזה דבר גבוה מידי.

כשסיפרתי על המציאה לשרון, היא אמרה שהיא זוכרת את החולצה ושהלכתי איתה הרבה. אופס, לא נעים.

 

5. דרושה חוויה מתקנת ומהר!

 

6. אני לא זוכרת מה עשיתי בתחילת השבוע, יא אללה, מאז שמשה חזרה לעבודה אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. אני יכולה לסיים עבודות ללימודים אבל למה שאני אעשה דבר הגיוני ונכון שכזה?

 

7. ביום חמישי נפגשתי עם ש' במכללה למנהל באשדוד כדי להירשם לקורס של האוניברסיטה הפתוחה. למה המשרדים של האוניברסיטה הפתוחה במכללה למנהל? מי יודע. בכל אופן, מה שהיה אמור לקחת שעה ורבע כולל נסיעות, לקח כמעט שלוש שעות כי מרפי וחוקיו המטופשים הפציעו (כמובן). מפה לשם מצאנו את עצמנו מחפשות חנות צילום כדי שיעשו לנו תמונות פספורט. כמובן שבחנות הראשונה המכונה לא עבדה ובחנות השניה היה צלם חובב פוטושופ שהתעקש לשפץ את התמונות וזה לקח עשרים דקות שלמות שירדו לי מהחיים ככה סתם, כי הצלם רצה להרשים את ש'. ("אנשים משלמים הרבה כדי להראות כמוך!" , "את ניראת ברזילאית!" "את מהממת, תתחתני איתי!" פוץ! תן לנו תמונות כבר!) כמובן שאם לא הייתי יוצאת כזאתי מפלצתית לעומתה, לא הייתי מקטרת. אבל לא משנה, ש' , יצאת מהממת! (נבלה).

 

8. בשישי הייתי בירושלים בעינייני עבודה אמנם, אבל בחיי, איזו עיר מהממת.

 

9. שוב יש לי שממית בקרוואן, אני מקווה שהיא לא מסוממת! - אויש, זה היה מצחיק בראש שלי.

 

טוב די. יש עבודה להגיש מחר.

 

שבוע טוב וספטמבר שמח לכולם! הו הו הו!

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2006 00:20  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-4/9/2006 00:06



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)