לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

ירושלים - העיר המחוררת


הו ירושלים, איזה קטעים איתך.

 

 ותעשי לי ילד?

 

מסתמן שזה הופך למסורת: סוף סמסטר או תחילת סמסטר, נפגשים בעיר הקודש לחוויות מתקנות מהסוג האהוב עלינו - קניות כאילו אין מחר. או לפחות נסיון לקניות (כי אני לא הייתי במצברוח = הרגשתי דובית).

את המסע התחלנו בקניון מלחה, שבפעם האחרונה שהייתי בו הייתי בת 21 ואולי בגלל זה זכרתי אותו הרבה יותר גדול, כשקטנים אתם יודעים... לא משנה.

 

תראו איזה יופי הכל מסודר בחנות הזו. בחיי, אם הם לא היו הומואים כולם, הייתי מתחתנת עם מוכר בחנות בגדים. בהנחה שהוא יודע לקפל יפה ככה, אחרת זה לא שווה.

 

ראר... הוווו....

 

האין זה מהמם?! וככה עושים את זה:

 

בקרוב בארון שלי! סדר בהתהוות 

 

אחרי כמה קניות מטופשות בקניון לקחנו מונית למסעדה האהובה עלינו , הנהג לא הפעיל מונה וכשהוא קלט שאנחנו לא מהעיר הוא גם החליט לחרטט לנו איזה סיפור על שיפוצים בכביש. אבל לא נורא, היום דגנית גילתה לי שהיא מקבלת החזרים על נסיעות מהקיבוץ. הידד לדגנית!

 

הזרוע של דגנית והקיר של המקום. ירוק!

 

 

היה נפלא, הם פישלו עם ההזמנה לטובתנו וקיבלנו עוד צלחת צ'יפס שלמה! דגנית חושדת שעל חלק מהדברים שקיבלנו בכלל לא שילמנו. נו, עוד סיבה לחזור למקום החביב הזה. חי חי...

משם יצאנו לרחוב. הו הרחוב הירושלמי!

 

קוסם, זה אתה?  פריטי קולרז! כן. תודה לקב"ה. גיז.

 

אמא'לה. בכל אופן, ראינו גרפיטי חדש.

 

 איפה עטרה?  הנה עטרה!

 

מהמם.

ראינו כלבים.

 

 

הב הב הב

 

חמודים.

 

שימו לב לשטנץ הירושלמי הבא: רוב החנויות ברחוב בנויות בצורה כזו שכדי להיכנס אליהן צריך לרדת במדרגות והתקרה היא מקושתת. למה זה קרה? איזה מדליק זה! אני רוצה כזה בקרוואן!

 

  

 

עשו מנוי לגמד הוידאו! עכשיו!

 

שנון

 

מהרחוב הסואן לשוק ההומה

 

שוקק השוק תגידו שלום יפה לקיץ...

 

קנינו זיתים בשוק כי זה מה זה אותנטי.

 

יאמי תום שלייפר?

 

 

ולסיום: ברכת הביילגה 

 

אמן!

 

שבת שלום והולי בייגל* לכולם!

 

 

 

* בייגלה מחורר.

**  מה קורה דפ ?

*** שלוש כוכביות.

בפרק הקודם של עלילות מוק בירושלים
נכתב על ידי , 8/9/2006 14:31   בקטגוריות סיפור עם תמונות, הו הו, ג'רוזלם  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-12/9/2006 22:54



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)