לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

הכפכפים שהטריפו אותי.


 רקע: נמש בתאילנד.


(Oct 13 (2 daysago       

מוק!

תכתבי לי תמספר שלך בבית ואני אתקשר בשבת,

חוצמזה תכתבי איזה בירקן את רוצה, מידה צורה וצבע!

 

להשתמע

 

נמש.


Oct 14 (16 hours ago

 

נמש,

ביקשת בקשה מסובכת ביותר בשביל בחורה אמביוולנטית שכמוני. נכנסתי לאיזה אתר של חנות שמוכרת בירקן וראיתי המון נעליים יפות רק חבל שלקח לי זמן לקלוט שלא כולם בירקנשטוק . הכי הייתי רוצה את זו שנראת כמו נעל ספורט אבל נראה לי שזה לא

גם הכפכף עם המשבצות נחמדות והן של "בירקס" או משהו- אולי הם קרובות משפחה של ביקרנשטוק?

 

חוצמזה הוספתי עוד מיליון תמונות כדי לבלבל אותך. סתם, כי גם אלו מצאו חן בעיניי. במידה ואת נכנסת למצוקה נשימתית מהבחירה פשוט תביאי לי כפכפים אטומים כמו האדומות שלך\ של האישה, רק בצבע סגול. כהה. סגול כהה. אבל לא שחור, אני לא בת 60 .

 

 

סתמי .

 

 

 זה הטלפון בקרוואן: -צונזר דה- אני אחכה לצלצול.

 

 

 

אני עדיין מחכה .

 

 

 

נו ?

 

 

סתם, צוחקים איתך, תרגעי .

מתי שמתאים לך, זה בסדר.

 

 


(Oct 14 (15 hours ago

 

ביטול על האדומות עם הפס השחור,

הן לא עובדות בשבילי כבר.

לא יודעת מה חשבתי לעצמי.


Oct 14 (11 hours ago) 

 

ביטול גם על הכפכפים בתמונות 2 ו-3 מה לעזאזל עבר לי בראש?

אני רוצה את 8, אני חייבת את 8!

ככול שאני מסתכלת עליהן יותר אני רוצה אותן יותר, הן חייבות להיות בירקנשטוק!

רק דברי איתי מחירים באמאשלך, על מה אנחנו מדברות?

 

מצורפת למייל תמונה של כפכפים אופציונאלים ללבישה בחג ומועד וחתונה. סתם כי התחשק לי.

פריטי!

 

 


בסוף נמש התקשרה ודיווחה שאין בנמצא שום דבר חוץ ממה שיש לנו וכבר רכשנו במיטב כספנו בארץ ושיש לעוד עשרים אלף בחורות, רובן סטודנטיות לוטרינריה בפקולטה ברחובות. מתלהבות, תמותו.

 

מדכא ביותר.

 

 

 

נכתב על ידי , 15/10/2006 02:14  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-18/10/2006 23:23



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)