לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

כוכבים בקניון.


לפני שבועיים אור סו, אני לא יודעת בדיוק, אני לא משהו במספרים, חגגנו יומולדת לאבא שלי. 'חגגנו' זו הגזמה קלה, ציינו את האירוע באכילה מחוץ לבית - זה יותר מדויק.  באזור שבו אנחנו גרים לא חסרות מסעדות ובתי קפה איכותיים ונעימים ככה שמעולם לא הרגשנו צורך להתגלגל לעיר הקרובה בשביל חווית מסעדה. הפעם משום מה, לאבא שלי נמאס מהמסעדות המוכרות והוא רצה משהו חדש. אז אמא שלי הציעה את 'פרימור' באשדוד. ולא סתם באשדוד, בקניון באשדוד "וזה כמו יוטבתה בעיר" אמרה אמא שלי.

אמא, בחייך.  מה כבר יכול להיות מעניין וטוב במסעדה  שדומה ליוטבתה בעיר ועוד בקניון? אז לא לקחתי מצלמה.

 

הו קטנת אמונה שכמותי. 

 

ראיתם פעם נרות מקוטג'?  מזל שלאחי יש פלאפון עם מצלמה!

 

נרות קוטג ואני חשבתי שלא יהיה מה לצלם...

 

וכוכבים בקניון?

 

אל תסתכלי בכוכבים,עם האור הם יעלמו כשאתה לבד, הכל נראה גדול, כוכבים למעלה לא רוצים לפול

 

וקיר טיפוס בקניון?!

 

 

 

כל כך קל לשעשע אותי.

 

וזה הפלאפון של אחי שאיתו צילמתי (טוב לא בדיוק זה) ומיד אחריו הפלאפון שאני רוצה (עם מצלמה של 3.2. מג פיקסל!)

 

הפלאפון מצלמה הפלאפון שאני רוצה

 

בדרך החוצה עברנו דרך חנות רהיטים. החנות עצמה כבר מזמן נסגרה אבל לאבא שלי זה לא הפריע לבחון אופציות לסלון חדש. עד שהמאבטח ביקש ממנו לקום מהספה הוא מאוד נהנה. בתמונה שפה הוא בדיוק תוהה מה בדיוק הבעיה של האמא של המאבטח ואיזה סוס יאור נחת עליו.

 

 אבא תוהה אמא משלבת

 

והאוכל? היה מצויין! יותר אני לא משמיצה אוכל במסעדות שמזכירות את "יוטבתה בעיר" וממוקמות בקניונים. למרות שיוטבתה בעיר זה באמת איכס כבר כמה שנים. תודו.

 

תתמונה ממעוף הציפור, סתם, מהקומה השלישית

 

 

הקטע הנ"ל הוגש לכם באדיבות אחי שניזכר סוף סוף, אחרי שבועיים (אור סו כאמור) לשלוח לי את התמונות שצולמו במצלמת הפלאפון שלו.

 

 

נכתב על ידי , 28/10/2006 14:35   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-31/10/2006 08:17



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)