לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

בנוגע לשאל ממקודם.


עוד חורף, עוד שנת לימודים ושוב אין לי מה ללבוש. לא, לא נהייתי פריס הילטון בין לילה אבל הגיע הזמן לוותר על החולצות מלפני שלוש עונות.

 

בכלל באתי בשביל כמה חולצות ארוכות. כוונותי היו תמימות ותכליתיות לחלוטין! זה המעיל שפיתה אותי, לחש לי :"בואי אליי, תמדדי אותי" מעיל סוטה תעזוב אותי! אבל הוא לא עזב! הוא התלבש עליי כמו מוכרת בחנות בגדים, חשתי מחוללת ומאוהבת באותו זמן.

מכייוון שנסעתי לבד זה לא נגמר טוב ויצאתי כשתאוותי לא בידי והמעיל על המתלה בחנות.

בדרך הביתה, כשירד גשם חשתי שזה סימן מאלוהים שהייתי צריכה. אה.

לסתום כבר.

 

הפוסטים שלי ממש גרועים בזמן האחרון.

קניתי שתי חולצות, קניתי מעיל, קניתי שתי חזיות ושלושה תחתונים (פרסתי ל-6 תשלומים), קניתי שאל, שייק פירות (בננה, תמר ומלון על בסיס חלב) וגם פורצ'ן קוקי בשקל. יצא לי משפט משמח וזה שיפר לי את מצב ברוח. קבעתי פגישה עם פסיכולוגית, סגרתי את המערכת ומחר יש לי ייעוץ במכללה. בסוף יהיה בסדר. נראה לי. אני מקווה.

 

להלן תמונות:

 

     אני אוהבת הפתעות משמחות!

 

דווקא יש לי מה לי על מה לרשום. הרבה על מה-אים, פשוט לא יוצא.

 

נכתב על ידי , 31/10/2006 00:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-1/11/2006 22:58



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)