לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

מכתב גלוי ליריב.


עבור: היריב

ישראבלוג 5 ,

ישראבלוג

 

 

יריב שלום,

שמי מוק ואני בלוגרית בישראבלוג. אתה בטח לא מכיר אותי, אני לא כותבת כל כך הרבה, אני בעיקר מדביקה תמונות (ולא תמיד שולחת עידכונים על זה, אבל זה לא לעכשיו).

בכל אופן, כבר יותר מחודש מופיעה לי בבלוג ההודעה הזו:

 

 

מכיוון שאני סטודנטית קשת יום וגם קצת נמאס לי מטירוף המנויים והקישורים החלטתי לא לחדש את הפרו לעת עתה.

אז העלמתי את חלון המסרים, העתקתי את כל הטיוטות לוורד והתחלתי להתאמן בהעלאת תמונות מתחת ל50 קילו. או משהו כזה.

הכנתי את עצמי נפשית ואפילו נפרדתי יפה מכל המנויים שכבר לא אשלח להם מסרונים חתרניים.

ה-3.11 עבר וחלף לו והפרו עדין כאן.

קראתי איפשהו שאתה נותן הארכות בשביל לאפשר למאחרים לחדש את הפרו בלי לעבור משבר טיוטות ובלאגנים דומים בימים שבין שליחת תשלום החידוש לבין קליטתו. ואני מעריכה את זה, זה באמת מאוד נחמד מצידך.

 

אבל אני מיציתי, אנא שחרר אותי, אני לא עומדת במתח! חוצמזה שאני מרגישה קצת גנבת.

 

 

תודה,

מו.ק.

 

(אתה יודע, פרו זה גם דרך לדעת מי אוהב אותך. ככל שתקדים להסיר לי את הפרו, כך יוכלו אנשים להציע לי פרו ובכך להוכיח את אהבתם האינסופית.)

 

 

נכתב על ידי , 13/11/2006 11:23  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-15/11/2006 07:35



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)