לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

היה לי יומולדת ולא אמרתם לי מזל טוב.


אז אחרי שסיימתי לחכות לכם בחושך לבד, יצאתי מהדיכאון נסעתי לירושלים כדי להטביע את יגוני במיץ דשא. מה שהפריקים בתל אביב היו קוראים: "חוויה מתקנת".

הסיור הפעם, התרכז בנחלת שבעה ומקורות האוכל שבה.

בסוף אני אמפה את כל מוקדי האכילה השווים בירושלים.

 

 

 תל אביבים, צוחקים עליכם  סי טי טו-אור 

  

  דבה באנגליזית

חזרנו לגרפיטי  

מה? מה?? לא קולטים (חה)  

אובמהלישיוס ההוא עם החולצות עושה נועם 

 איזה נחמדה הראתה לי בדיוק באיזה חדר הוא היה סגור! 

מחירים סבירים! לעומת הטוק טוק יימח שמם  וגם היה טעים ! (הפעם לא אכלתי מהחזרת)

 

אפרופו סושי, במוצ"ש נלקחתי בניגוד לרצוני לטוק טוק ברחובות, בו הזמנתי מנה צמחונית (צילום אילוסטרציה מעל) שעלה 22 ש"ח יותר מבירושלים ואני שואלת: מה קרה רחובות? קצת מדע אז מתלהבים? חוצפה. היה עדיף לנגב חומוס.

 

אמת.  

  פריטי קולורז

 

האמת, שיום ההולדת באמת התחיל רע, בבוקר שברתי את המשקפיים,החלופיות, אלו שמשמות אותי עד שאני אטרח לתקן את אלו האמיתיות, הרציניות.  אז מצאתי את עצמי עם משקפי טייסים (מדוד שלי) כאחרונת התיכונסטיות ולא יכולתי שלא לחוש מגניבה כנמש (נו, כאחרונת התיכוניסטיות, דה)

 

 אני, קורבן אופנה. 

לזכר גוי אקספרס ז"ל   

 מפתח ענק! 

 

כשהסושי ירד ועינת עלתה (סתם, היא ירדה, מהאוניברסיטה) חיפשנו מקום לשבת ולמרות שכמעט התפתנו לקובה חמוסטה אותנטית, בסוף התיישבנו בתמול שלשום, כי בפריפריה מגלים לנו דברים מאוחר.

 

קובה חמוסטה, יש כזה שיר, מי מכיר? דגנית החושנית, זווית מאוד לא פולנית!  

   

שלום אתגר תודה לאתגר  

  אני צלא נרגעתי מהמילים על הצלחת

הקינוח הכי מכוער הכי טעים בעולם!  

 

נחלת שבעה , מעכשיו את על המפה שלי. (שיואו! מישהו צריך לתת לי לכתוב מדריכי תירות!)

 

את היומולדת אני חוגגת במהלך החודש הקרוב בכמה מוקדים שונים, ממש כמו הקהילה הגאה, גם אני כאן, גאה ותתרגלו לזה!

 

היי בייב! טייק א וולק און דה ווילד סייד!

 

 

(בשביל הקוראים המתחילים אני מסבירה: אצלי נהוג להעביר את העכבר כדי לקלוט מסרים תת הכרתיים שאני מעבירה דרך התמונות, עכשיו תתחילו שוב מלמעלה) 

 

נכתב על ידי , 27/6/2008 00:50   בקטגוריות הו הו, ג'רוזלם, סיפור עם תמונות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-2/7/2008 00:17



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)