לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: !. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קולולוש!


זה הקטן, גדול יהיה!

 

התצלום האחרון של בוטן כבוטן.

 

אני בכלל הייתי בעד ההזמנה הזו:

הבולבול של נמש

אבל אף אחד לא שאל אותי.

 

 

נכתב על ידי , 23/5/2006 18:44   בקטגוריות הידד! שמחות קטנות., בוטן  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-28/5/2006 18:59
 



תמונות מהבוידעם (הצתה מאוחרת נאמבר טו)


חג שמייח! (הצתה מאוחרת כבר אמרתי?)

הסבר: לפני שנתיים התגלגלתי לניו יורק, ילדת מושב שכמותי, הכל נראה לי גדול יפה ונוצץ. ברוקופלר סנטר נחשפתי לאחד המראות המופלאים ביותר שראיתי בחיי והוא העמדת עץ האשוח הענק ממש מעל לרחבת ההחלקה על הקרח. וזה הכי קרוב שאני אגיע להעמדת עץ בקרוואן. בתמונות הנ"ל ניתן לראות צוות של אנשי מקצוע מקימים את הקונסטרקציה שעליה יעמדו המקשטים הלאומים של העץ. זה מה שנקרא: ועדת קישוט.

ריספקט.

 

 

נכתב על ידי , 28/12/2004 23:00   בקטגוריות הידד! שמחות קטנות.  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של konan ב-28/12/2004 23:47
 



ציוני דרך


היום, יום שלישי, י"ז בתמוז (חורבן בית המקדש) תשס"ד, ה- 6 ביולי 2004, למדתי איך שמים תמונה ברשימות ובכותרת, הידד לי!

 

אך כמה חבל שאני יכולה לשים תמונות כה מעטות... ניחא, בחזרה לשמחה: ווווהוו! 

 

 

ואם אתם כבר בסביבה, כתבתי גם אתמול (זה לא קורה הרבה, שאני כותבת יום אחרי יום)- וגם זה אירוע משמח. או לא. תלוי למי.

 

 

נכתב על ידי , 6/7/2004 22:30   בקטגוריות הידד! שמחות קטנות.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקוס ב-10/7/2004 12:16
 



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)