לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רציתי לחלוק.


ביום שישי עזרתי לשני גמדים (גברים קטנטנים) לחלץ אישה שנתקעה במעלית (בגשר המיתרים בין בילנסון לקניון הגדול).

 

 

אני כזאתי אמזונה.

נכתב על ידי , 18/1/2009 18:55   בקטגוריות חיי הקטנים, רוחות מלחמה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-21/1/2009 11:41
 



סכמ"ש


 

ביום שני השמיעו בתוכנית הבחירות בגלגלצ שירים שבחרו בני נוער שבאחריותי. אני ניצלתי את ההזדמנות לדחוף מדונה וג'וני מיטשל (שרון, הלפ מי) שזה כידוע לכל חובב מוסיקה בר דעת, שילוב הגיוני לחלוטין.

 

ביום שלישי הייתי עם ילדים בגן החיות התנ"כי (כן, שוב)

 

תיבת נוח. מה לא הגיוני בתמונה הזו? הכנרת מחווה למשפחת משתכפלת

 

ביום רביעי אח שלי חזר (ובהזדמנות אני אספר לכם איך הביצים של האחים שלי הצילו אותם ממלחמות)

 

גלעד עדיין חי

 

ובחמישי הלכתי לבילינסון לבקר משפחה של פצוע

 

בדרך לבילינסון הלכתי לאיבוד בהרים. אל תשאלו. האח הקטן. זה בית חולים?  

 ואומנות מקורית!      

"חיידקים במלכודת" חיידיקים 

עגיל מנחת חלליות חולות איה עם מטריה מחוררת.

 

 

אני לא כל כך מכירה את הפצוע, אבל מכירה את אחיו הקטן והוא יקר לליבי מאוד. תאחלו לו בריאות (לא צריך בתגובות, אפשר בלב).

 

לסיום בונוס: אחרי אזעקות אני כל כך מתוחה שאני חייבת לנער את התחושה. מצ"ב השיר שמעביר לי את הלחץ ומצחיק אותי

כל

פעם

מחדש

 

 

קורע או מה?

(שימו לב ל1:40 -פרייסלס!)

 

שיהיה שבוע יותר טוב,

בברכה.

 

נכתב על ידי , 10/1/2009 21:53   בקטגוריות רוחות מלחמה, סכמ"ש  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-12/1/2009 22:13
 



דברים שלא חשבתי שישמחו אותי אי פעם:


סימוס מעזה.

 



אחי.

חמסה חמסה, טפו טפו טפו, כיסא כיסא, קפיצה קפיצה.

 


נכתב על ידי , 4/1/2009 22:40   בקטגוריות רוחות מלחמה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דגניה מפולניה ב-5/1/2009 18:52
 



פיקוד העורף


צולם בהפוגה שבין כפיפת בטן לכפיפת בטן, בהסתכלות אחורה.

 

הורה לסגור את חדר הכושר.

נכתב על ידי , 30/12/2008 22:42   בקטגוריות רוחות מלחמה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/12/2008 15:08
 



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)