לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לילך


לקחתי את הבגדים לכביסה אצל ההורים (פה לה לה לה לה), אמא שלי אמרה לי: תפרידי לקבוצות.

לא התחשק לי.

שמתי הכל יחד. חשבתי לעצמי: מה כבר יכול לקרות? חולצות הופכות לורודות רק בסרטים וגם ככה אין לי שום בגד שהוא ממש אדום.

בגד סגול דווקא יש לי.

ועכשיו, יש לי גם גופיה בצבע לילך!

יש!

זה היה מכוון.

 

קו הפרדה:


תודה.

 

העלתי 400 גרם

קיבלתי ציון גרוע במועד ב' 

ואין לי כסף

 

איזה יום רע זה היה.

 

 

נכתב על ידי , 11/8/2005 00:00   בקטגוריות פאדיחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דגנית המלכה ב-11/8/2005 18:02
 



סנוב, נרות כבר הדלקת?


וכשאתה מדליק, אל תשכח, היום מדליקים 6 נרות! 6! 

 

(לא חמש, כמו שמישהי, קצת מבולבלת הדליקה)

 

הוווו... איזו תמונה מרגשת! (אני לא בתמונה)

 

*נחמסה מהספרייה הוירטואלית של מט"ח

 

נכתב על ידי , 12/12/2004 20:41   בקטגוריות פאדיחות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקוס ב-14/12/2004 15:17
 



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)