לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

באה באה



היי גם לכם, אופיס דיפו
נכתב על ידי , 9/2/2009 19:35   בקטגוריות תעלולי פוטושופ  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-12/2/2009 19:21
 



תמיד מצחיק


  קטעים עם דיוויד

נכתב על ידי , 16/6/2008 23:53   בקטגוריות תעלולי פוטושופ  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-24/6/2008 01:01
 



דברים שאסור לעשות ביום כיפור


נכתב על ידי , 21/9/2007 22:41   בקטגוריות תעלולי פוטושופ  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-23/9/2007 12:22
 



בסיסי.


כמובן!

* גם זה צולם בצרכניה. כבוד למגזר!
נכתב על ידי , 13/9/2007 19:42   בקטגוריות תעלולי פוטושופ  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-17/9/2007 17:21
 



עדיף פוסט אחד בחודש מאשר פוסטינור ביום שאחרי.


אתמול ב23:00 תפס אותי רעב מטריד ובארוני רק חטיפי גרנולה, אז מה יכולתי לעשות? פשטתי על המזווה של ההורים. יצאתי עם פיטריות, מילקי וגלידה.

עד שסיימתי עם הפיטריות והמילקי, הגלידה הפכה לסוג של מעדן, אז מה יכולתי לעשות? הוספתי לה קצת וודקה ושתיתי. סתם, אכלתי עם כפית, אני לא בהמה.

אין תמונות מהתקרית הגרגרנית.

 

תקרית גרגרנית שכן צולמה התרחשה בשבת בבוקר.  יחד עם היב'ניקים המוכשרים שלי, העמסנו את כל צוות ההדרכה על ארבעה רכבים ויצאנו בארבע וחצי בבוקר לעשות גיבוש בחוף ניצנים. כידוע לכל העוסקים בחינוך –אוכל זה אמצעי נפלא לאחד לבבות ולגבש צוותים (ומי שלא ידע, עכשיו יודע) לכן, חוץ מריצת בוקר, הליכה בדיונות וטקס קצר תקענו גם 30 ג'חנונים. סתם, אני מגזימה, 26 ג'חנונים.

יש תמונות:

  

  

  

  

  

 

 

בטיול הכנה להרפתקה הזו אכלתי לראשונה בחיי מלבי! איזה טעים זה! ומריח כמו קרם גוף! יאמיייי!!! (לפעמים נראה לי שהכותרת של הבלוג צריכה להיות "מוק מגלה עולם").

תמונת אילוסטרציה: מלבי מהצרכנייה.

 

ברבי, מה עשית...?

 

 

אוי, זה נראה כמו משהו שברבי הקיאה.

 

 

ובנושא אחר, גם כאן יש כמה תמונות להנאת הקוראים הדיסלקטיים והאינפנטיליים ובעיקר, להנאתי.

כבר שנים שיחסי עם משה מבוססים על ניצול מרות והתעללות נפשית קשה, משה אומרת לי מה לעשות ואני עושה וזה שהיא הבוסית שלי בכלל לא קשור לעניין. בכל אופן, אני מוכשרת. סתם, אני מלומדת, כלומר למדתי. למדתי איך לעבוד עם פוטושופ. מפעם לפעם היא נתנה לי משימות אכזריות כמו להכין הזמנה ליום בטיחות תנועתי או להכין פתיחה יפה למצגת מועצתית ועוד כל מיני ניג'וסים שכאלו. אבל מאז שהיא קיבלה קידום (משה קיבלה קידום) היא נותנת לי משימות ברמה הארצית כמו הכנת פרסום למסעות ומפעלים. לצערי אני לא יכולה לחלוק איתכם את יצירות המופת שכן נראה לי שהייתי אמורה לבקש רשות להשתמש בפונטים לפני שהפרסום יצא באלף עותקים. לא מספיק שאני גנבת, אני לא צריכה גם לנפנף בזה מעל דפי הבלוג. אז תאמינו לי, יצא יפה!

 

מההתלהבות שמדפיסים דברים שהכנתי, נכנסתי לאמוק סביב הפוטושופ דבר שהביא לכך שאני לא אוכלת, לא שותה, לא ישנה ולא עושה עבודות ללימודים רק מורידה מברשות ומשחקת איתן עד שאני לא רואה יותר בעיניים! מתוך מייל ששלחתי לנמש (מסמך אנושי מזעזע):

 

מברשות יפניות, יהיי!

אני מהופנטת!

הו ההתרגשות

 

 

אני לא יעילה.

 

עכשיו תשאלו כמה עבודות מה-שבע שאני אמורה להגיש כבר סיימתי?

 

אחת! כל הכבוד לי!

 

יש לי עוד סיפורים, אבל אין לכם כוח, תודו. אז נתראה בחודש הבא! ביי!

נכתב על ידי , 2/8/2007 00:13   בקטגוריות סיפור עם תמונות, סכמ"ש, תעלולי פוטושופ  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-4/8/2007 21:47
 




דפים:  
31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)