לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אה, הייתי שם



ברגילה הראשונה מהצבא, מתישהו בפברואר 2000, נסענו כמה חברות (מפקדות צוותים1 עד 5 לא כולל 4 המעפנה, לא חברות שלך) ל"נופש" בכורזים, שם גרה ב' ולא רחוק משם י' הלך על המים.


ביום הראשון לחוויה הצפונית שלנו נסענו לרפטינג בירדן ההררי. שום מים קפואים מהחרמון לא יעצרו מכיות קשוחות שכמותנו ומי יודע בכלל מתי שוב תהיה ההזדמנות ואת כל הירדן לעצמנו, לא כולל צוות הצילום היפני, שהראנו לו קשיחות ישראלית מהי (לא לחטוף דום לב מהמים הקפואים(. כדי להשלים את החוויה הקרבית סיימנו את מסלול הרפטינג (בו בעיקר טחנו במבה ונתנו לזרם לסחוף אותנו) בתוך תרגיל של חטיבת יעל, עם חיילים מכוסים בוץ ודבוקים לגדות הירדן (זו שלנו, זו גם כן). תאמינו לי, מישהו צריך לכתוב כתבה על מה שמתחולל באטרקציות של הקיץ, בזמן חורף. מעניין מה קורה במימדיון. אבל על מה רציתי לדבר? אה, בכל אופן, כשסיימנו ב' אמרה: "את הדרך הביתה נעשה בדרך חדשה! דרך השדות!". כידוע לכם -ככה מתחילות צרות. אז נסענו, נסענו, נסענו עד שהבנו שאנחנו לא בכיוון והחלטנו לעשות עצירה להפוך את המפה ולהתרשם מהנוף, כי אם כבר לטעות בדרך אז לפחות שנריח כמה פרחים. רצה הגורל והחלטנו להעצר בדיוק כאן. שככה יהיה לי טוב, כשאנחנו היינו שם לא היתה גדר ולא שלט גדול, רק שלטים קטנים עם כיתוב קטן, שמי בכלל שם אליהם לב תוך כדי נהיגת שטח? וזה היה מוזר. המקום מקסים, עם תצפית מצויינת מעל נחל עמיעד.


בסוף יצאנו בשדות של טובה זנגריה ומשם ב' כבר ידעה את הדרך.


עכשיו, מי כאן יכול להגיד שהוא ביקר בבית קברות לחללי אויב?


המכיות במצטיינות של המחלקה המצטיינת, בקפה 80


 

יחסית לחיית בית יש לי כמה מקומות מוזרים מאוד ברזומה. מה שמזכיר לי שהיום ראיתי את הסרטון החדש של איפה לעזאזל מאט?ובכיתי מהתרגשות.


אני כזאתי נקבה!


 



נכתב על ידי , 7/7/2008 00:57   בקטגוריות חיי הקטנים, משחקים ששיחקנו בצבא., אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדרקון הלא נכון ב-12/10/2008 22:18
 



כי JM שאלה. (וכי אני לא כותבת פוסטים מיוזמתי).


מתוקף היותי מפקדת בעבר ואשת חינוך בהווה ובכלל פלצנית לא קטנה, אני לא נוטה לצחוק על מי שמתחתיי.

אבל קבלי סיפור מצחיק שנזכרתי בו בגלל הפוסט של  גרפו:

אני לא יודעת אם את יודעת, אבל במשך תקופה מסוימת (היציאה מלבנון, כשפינו כמה בסיסיים שוליים וצמצמו אותם לתוך מחנה 80) טירוניות ישנו באוהלים. בימים האלו אני סמלת אמיצה הדואגת לרווחת חיילותיה, ניגשה אליי מ"כית ואמרה לי: "שמעי, יש לי חיילת אחת, אני לא יודעת מה לעשות איתה". "מה הסיפור?" שאלתי, "היא לא מוכנה לישון באוהל, אבל ממש לא מוכנה!"

באמאשלה.

הבו לי את החיילת ואברר את העניין. מגיעה החיילת (חיילת עלק, רק היום הגיעה מהבקו"ם!) ואני מתחילה בנסיונות לדובב אותה. עם יומרות של פסיכולוגית, התיישבתי איתה הרחק מיתר המחלקה שכבר יצאה לשעת ת"ש, הבטחתי לה הארכת זמן לשעת ת"ש, לשינה, ו-לתיזוז שיהיה מחר, רק שתגיד לי למה היא לא מוכנה לישון באוהל. "זה מסובך", היא אמרה והסתכלה עליי בעיניים נוצצות כאילו אומרת לי, אל תלחצי, זו נקודה רגישה. ואני לוחצת, "את הרי לא מצפה שניתן לך לישון בחדר בלי סיבה מוצדקת, נכון? ומה ההבדל בינך לבין 200 הבנות האחרות?". אז אנחנו רוקדות עוד קצת עם זה, היא מסרבת לספר מה העניין ואני איתה, מפגינה תמיכה והבנה אין סופית: "גם אני הייתי פעם טירונית, אני יודעת איך זה מרגיש...", הו החרטוטים. בסוף היא נשברה וסיפרה שכשהייתה בת 6, הלכה עם אביה לקרקס והאוהל התמוטט והרבה אנשים נפצעו ומאז יש לה טראומה.

 

את זה עוד לא שמעתי ושאלתי המומה ובשיא התמימות: "באמת?"

 

"לאאא", היא ענתה, "סתם, אני פשוט באמת לא רוצה לישון באוהל, ניסיתי לעבוד עליכן, אבל את פשוט יותר מידי נחמדה".

 

שיואו!

מרב הלם אני לא זוכרת איך זה נגמר.

 

(ועוד לא סיפרתי על החיילת שראתה כוכב נופל באמצע סיכום שבועי )

נכתב על ידי , 12/3/2006 09:21   בקטגוריות משחקים ששיחקנו בצבא.  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קון לולי. ב-15/3/2006 12:15
 



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)