לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האסתטיקה של חנוכה - איפה הייתי ומה עשיתי


כרגיל, למידע נוסף עיברו עם העכבר על התמונות. בעדינות! הן רגישות.

זה לא עובד בפיירפוקס, רק באקספלורר ותאימנו לי שלי זה עולה יותר.

 

קניתי סוכריות מילאתי סביבונים התלבטתי בין שני זוגות נעליים

 

בחרתי בירוק נסעתי ללימודים ירד גשם

קיבלתי סיכה לדש  אוהד הביא כלבה חדשה 

הנה  כל ערב הדלקתי נרות הייתי במרכז רביבו

אמא שלי חיפשה קרוקס אותי לא תתפסו מתה עם הדבר הזה נכנסתי לטיב טעם פעם שנייה בחיי התרשמתי עמוקות מהסדר והניקיון כאילו ייקים שוב הדלקתי נרות קניתי געטקס לבן, תודו מפתה שוב יצאתי ללימודים בזריחה הדלקת נרות משפחתית עוד אחת הדלקת נרות חברית עוד אחת משהו תימני הדלקה עצמונית חג פוטוגני הדקלה אחרונה במשפחת פוקוס עוד חנוכיה טינופת יפיפיה החג לא עבר בלי אף פגע שאריות  עוד סיכה וזהו.

נכתב על ידי , 22/12/2009 17:31   בקטגוריות סיפור עם תמונות, סכמ"ש  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של והיא בשלה וכנגד הזמן. ב-26/12/2009 20:48
 



בארץ המרדפים*


האח הגדול זה פשוט עינוי שלא מהעולם הזה אז החלטתי להעלות פוסט בשישי בבוקר נסענו, דגניה ואני, לארץ המרדפים, כדי לחגוג עם חברה טובה את הולדת בתה.

 

החברה הטובה מתנחלת, אבל אנחנו אוהבות אותה בכל זאת. והבריתה נערכה בבית כנסת קטן בין רמאללה ליריחו אבא שלה ואחיה הקטן עושים שכיבות סמיכה על הדשא ליד בית הכנסת (עם נוף מהמם לים המלח) היתה חגיגה אותנטית. האב הגאה לא הפסיק לדבר על זחלוואי וקובות. איבדנו אותו במרקש.

האפרוחה מדגמנת סוודר שסרגה הסבתא. עוד לא שנה וכבר מתלבשת כמיטב אופנת נערות הגבעות.  והנוף, עוצר נשימה. 

מיטב בנינו יושבים על המשמר. דגניה מתצפת שאין ערבושים על הגדרות הנוף מהקרוואן של ההורים הגאים

אין ערבושים על הגדרות כי אין גדרות, אבל יש שער! ובדרך חזרה הביתה עברנו ליד שועפאת

זה לא פוסט לאוהדי בית"ר ומחסום היה מעניין. דגניה נהייתה חולה, לי כואב הגרון.

 

לילה טוב!

 

ארץ המרדפים  - למי שכמוני, חשב שיש פה איזה סיפור מהמיתולוגיה היהודית (לא בדיוק).
נכתב על ידי , 22/3/2009 23:02   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-30/3/2009 22:15
 



הרפתקאמוק.


בסופ"ש שעבר הייתי בצימר על חשבון משלם המיסים, סתם, על חשבון העבודה, סתם, על חשבון תושבי כפר ורדים.

ועכשיו אני מביאה לכם את התמונות הקשות:

 

(לפרטים נוספים: עברו עם העכבר על התמונות)

 

נסעתי 3 שעות ברכבת לנהריה שם דגניה קיבלה את פני, וישר התגלגלנו למקור האוכל הראוי הראשון

משם נסענו למושב מעונה (לא עמונה) פגשנו חברים וכר כלניות בחצר. אחרי סמול טוק קתר עם בעלי הצימר התחלקנו ליחדיות ואני צנועה שכמותי, לקחתי את זה עם האמבטיה.

איזה פינוק! שנים לא עשיתי אמבטיה! בערב אכלנו במסעדה אדלינה שבקיבוץ כברי. היה טעים ויקר. שתדעו.

אח"כ נסענו לפאב בסאסא, פאב קיבוצי אמיתי, במקלט! באמת, במקלט!  בפנים -אמריקה! כלומר, לבנון.

בבוקר צעדנו לשוק בתרשיחא. ואני איתרתי את סופרמן עושה סיבובים

הופה והנה הוא שוב. אכלנו צהריים אצל אל אמיר שנחשב מאסטר בקלאוויסט

היה יאמי.  אתם ידעתם שזה עשוי מגבינת עיזים חמה? אני לא ידעתי את זה. אח"כ חזרנו למשק וגילנו עוד דלת סודית.

נפרדנו מהצימרים. נסענו הביתה. בדרך עצרנו בבית קפה בכליל שזה כפר אמנים הזוי. כמה הזוי? בין השלטים שעמדו בהתפצלות דרכי כורכר היה אחד: "כלות גרוזיניות"

באמאשלי!

 

 

היה סוף!

 

בברכת שבוע צימר לכולם

 

 

נכתב על ידי , 31/1/2009 20:00   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-12/2/2009 19:24
 



שוב ירושלים. מה יהיה?


הנוף מהמשרדים ביד ושם יד ושם כאמור. פגשתי שם בנאדם בנוגע לאוטו. סתם.  

עובדים בכביש, תנחומיי לתושבי העיר זה באמת נורא אריה במחייך בכיכר ספרא. כאילו, לא משנה כמה מכוער צבעו אותם, הם מחייכים

הקרביים של הכביש בחוץ נחשו בדרך לאן אני ודרך איפה הלכתי

פיענחתם כבר? תא הטלפון בו כל אישה כופרת נכנסת ויוצאת טהורה ושמורת מצוות! כלה ודודותייה נו מה זה? היו מכות אצל הגברים. סתם, מישהו עשה משהו וכל בנות המשפחה נודו.   זה כבר בצידקיהו בשוק. 

 עוד כלה עוד קפה תשבצוס.

שאלותטענותמענות?

 

(אני מזכירה לכם לעבור עם העכבר על התמונות כדי לקבל פוסט.  אם אתם רוצים פוסט)

נכתב על ידי , 12/12/2008 17:14   בקטגוריות הו הו, ג'רוזלם, סיפור עם תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-15/12/2008 19:11
 



תמונות מהחצדניאס.


מתצפתים  מתעללים מהלכים

מצלמים משכשכים מציצים

 מטפסים נרטים

משתדלים. טוב די.   מהממות! עוד יותר מהממות!  חצי אכילת שטח היו נקניקיות ולחמניות חניכה  בנעל של מדריך, רגע לפני שזזים שבצ'לום!

נכתב על ידי , 22/8/2008 10:30   בקטגוריות סיפור עם תמונות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-3/9/2008 10:12
 




דפים:  
31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)