לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: , ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

1000oceans


כחובבת טורי איימוס, ילדים מאולפים, סיפורים קורעי לב ומורים עם אמונה, אני חולקת אתכם את הקטע המקסים הבא:

 

 

(נמצא אצל פרז הילטון)

 

הכי מרטיטים: הבנים שעוצמים את העיניים

הכי מצחיקות: הסולנית בורוד שעושה תנועות והילדה בשורה הראשונה עם הכפפות

הכי מגעיל: המורה כשהוא עם צמות על כל הראש (תכנסו לקישור).

 

 

למי שרוצה לדעת קצת יותר על הפרוייקט שילחץ כאן: קישור.

 

לשבוע טוב!

נכתב על ידי , 15/11/2008 21:18   בקטגוריות אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-24/11/2008 21:37
 



לסיכומו של יום


 

 

 

נכתב על ידי , 4/8/2008 00:21   בקטגוריות אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה עדיף לגדל בזיליקום בעציץ (למשל)


לפני שבועיים מצאתי פקינז זקן מלוכלך ונטוש איפה שאני עובדת. בגלל שלאחרונה שכלנו את כלבנו הייתי מוכנה רגשית לכלב חדש ופתאום התפלץ הזה הגיע. אני נכבשתי.

לקחתי אותו הביתה, עברתי אצל וטרינר (אין שבב), ועשיתי לו מקלחת אוהבת. בתמורה הוא הפליץ עליי כשניגבתי אותו, פעמיים.

 

 

אל תגעו בי פויה מקלחת מפלצתי בצורה חמודה שכזו 

אההה הוווו אוהב את הרגל 

 

תביאי חיבוק רגליים!  

שומר על הכספת במשרד. מבט עמוק לתוך הלילה השחור. הנה אני נרדם

 חרר בררר באוטו של אבא (מזל שהוא בחו"ל) 

    

פרי, תביאי ביס נו, תביאי ביס  תביאי ביס באמאשלך או שאני נושך לך תשקית!!!

 

 

מסתמן שאני אלרגית אליו, לא בטוח, תשובות מבדיקות אלרגיה בהמשך.

 

 

נ.ב - קראתי לו חיה משום הדמיון הבלתי נתפס לחיה מהחבובות, הוכחה:

 

א-ני-מל!

נכתב על ידי , 22/7/2008 23:30   בקטגוריות אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור, צער בעלי חיים, סיפור עם תמונות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלולי ב-27/7/2008 23:02
 



אה, הייתי שם



ברגילה הראשונה מהצבא, מתישהו בפברואר 2000, נסענו כמה חברות (מפקדות צוותים1 עד 5 לא כולל 4 המעפנה, לא חברות שלך) ל"נופש" בכורזים, שם גרה ב' ולא רחוק משם י' הלך על המים.


ביום הראשון לחוויה הצפונית שלנו נסענו לרפטינג בירדן ההררי. שום מים קפואים מהחרמון לא יעצרו מכיות קשוחות שכמותנו ומי יודע בכלל מתי שוב תהיה ההזדמנות ואת כל הירדן לעצמנו, לא כולל צוות הצילום היפני, שהראנו לו קשיחות ישראלית מהי (לא לחטוף דום לב מהמים הקפואים(. כדי להשלים את החוויה הקרבית סיימנו את מסלול הרפטינג (בו בעיקר טחנו במבה ונתנו לזרם לסחוף אותנו) בתוך תרגיל של חטיבת יעל, עם חיילים מכוסים בוץ ודבוקים לגדות הירדן (זו שלנו, זו גם כן). תאמינו לי, מישהו צריך לכתוב כתבה על מה שמתחולל באטרקציות של הקיץ, בזמן חורף. מעניין מה קורה במימדיון. אבל על מה רציתי לדבר? אה, בכל אופן, כשסיימנו ב' אמרה: "את הדרך הביתה נעשה בדרך חדשה! דרך השדות!". כידוע לכם -ככה מתחילות צרות. אז נסענו, נסענו, נסענו עד שהבנו שאנחנו לא בכיוון והחלטנו לעשות עצירה להפוך את המפה ולהתרשם מהנוף, כי אם כבר לטעות בדרך אז לפחות שנריח כמה פרחים. רצה הגורל והחלטנו להעצר בדיוק כאן. שככה יהיה לי טוב, כשאנחנו היינו שם לא היתה גדר ולא שלט גדול, רק שלטים קטנים עם כיתוב קטן, שמי בכלל שם אליהם לב תוך כדי נהיגת שטח? וזה היה מוזר. המקום מקסים, עם תצפית מצויינת מעל נחל עמיעד.


בסוף יצאנו בשדות של טובה זנגריה ומשם ב' כבר ידעה את הדרך.


עכשיו, מי כאן יכול להגיד שהוא ביקר בבית קברות לחללי אויב?


המכיות במצטיינות של המחלקה המצטיינת, בקפה 80


 

יחסית לחיית בית יש לי כמה מקומות מוזרים מאוד ברזומה. מה שמזכיר לי שהיום ראיתי את הסרטון החדש של איפה לעזאזל מאט?ובכיתי מהתרגשות.


אני כזאתי נקבה!


 



נכתב על ידי , 7/7/2008 00:57   בקטגוריות חיי הקטנים, משחקים ששיחקנו בצבא., אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדרקון הלא נכון ב-12/10/2008 22:18
 



אני אישה (שמעו אותי שואגת)


 

זה מה שקורה כשיום האישהסקי יוצא ביום שבתסקי.

(אני שומעת מערכון בגל"צ ומעתיקה לבלוג)

 

יום אישה שמחה! אני כבר ביצעתי רכישות ב-200 ש"ח הבוקר, ואת?

 

  בטל שחר

נכתב על ידי , 8/3/2008 14:21   בקטגוריות באתי, ראיתי, צילמתי., אתה צינור, אני צינור, כולנו צינור  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של roject Yפ ב-16/3/2008 17:03
 




דפים:  
31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)