לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא כייף


שוב אמצע הלילה ושוב אני עושה עבודה במקצוע שמעניין לי את התחת.

חבל, חבל, כל כך נחמד לי בלימודים, אבל למה כל העבודות הטיפשיות הללו?

 

עדכון מ-2:31 - אחרי שאף אחד לא פיתח איתי שיחה סוערת דרך התגובות (תודה רונה) חזרתי לעבודה, סיימתי אותה קיפלתי יפה, ליקקתי אימייל ושלחתי למתרגלת.

בשלב זה אני אסתפק ב-75 צנוע.

(אבל עדיף 80 ומעלה אם את קוראת פה מתרגלת נפלאה שכמותך...)

נכתב על ידי , 30/12/2004 00:57   בקטגוריות ביזיון  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקוס ב-2/1/2005 17:52
 



משחקי כבוד


שוב ניסית לסחוט סימפטיה ע"י תרגיל העלמות נוסח "רונה", אבל זה לא עבד, ושוב אף אחד לא תהה אם אני שוכבת מתה באיזו תעלה.


אבל בשבועיים האחרונים בהחלט הייתי קרובה לזה: בהתחלה פיטרו אותי מהעבודה - כי אני סטודנטית לא כי אני לא טובה!, אח"כ התחרטו וביטלו את הפיטורים, אח"כ איזו חניכה סתומה (לא שלי, שלי כולם חכמות!) האשימה אותי באיזה שטות ואח"כ התחרטה על זה ואח"כ קרה עוד משהו אבל זה כבר מסובך מידי בשביל להסביר, וגם , כלבי האהוב והקטנטן נעלם לו. למעשה מאז שהוא נעלם התחיל המזל הרע. מעניין אם הוא שבר מראה לפני שהוא הלך... סתם זה לא מצחיק, פוקי שוב הביתהההה!!!!  (מה כלבה מיוחמת יכולה לתת לך שאני לא ??? , אני לא מצפה לתשובה.)


 


ממחר תקופת מבחנים. למה? למה?? למה??? הלימודים כול כך נחמדים לי, אבל למה כל המבחנים האלו?



(איך לפעמים דווקא התמונות הפשוטות של הוורד משקפות את המציאות בדיוק?)


 


 


טוב.


עוד בלוג חסר משמעות.


נהדר.


 

 



נכתב על ידי , 21/6/2004 23:23   בקטגוריות ביזיון  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-14/4/2006 11:45
 



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)