לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגיעדה


Avatarכינוי:  עדה ק.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שרוולים חמקנים


זכרונות קטנים בבוקר חורפי:

הבוקר, כשלבשתי סוודר על גבי חולצה (על אף השמש הנחמדה חודר הקור אל תוך העצמות),  ברחו שרוולי החולצה ונחבאו בתוך שרוולי הסוודר,  וכשנאבקתי לשלות אותם מן המעמקים האבודים,   נזכרתי בפעמים אחרות שהייתי עסוקה במאבק דומה.

 

לא רק זכרונות מִפְּעָמִים שהִלבַּשתִּי את הילדים,  כשהיו קטנים (כשהתאמצתי למצוא את כף היד הקטנטנה אי שם בתוך השרוול, כדי לשחררה אל אור היום). אלא גם כשאני עצמי הייתי קטנה,  ואמי ניסתה לעזור לי למצוא את שרוול-החולצה האבוד,  שנמלט אל מתחת לשרוול הסוודר ונשאר שם,  בעִקשותו,  נלפת אל הזרוע הדקה שמעל המרפק בנחישות של צבת.  רק אחרי דברי שידול מגוּוָנִים(שנועדו גם לשכנע את השרוול הסורר לצאת החוצה,  וגם להתחנן שאני עצמי אפסיק להתפתל בזעף) נתפס הקצה החמקמק ונמשך אחר כבוד אל מקומו,  ונמתח כהלכה מתחת לשרוול הסוודר,  ועוֹד יוּשר בטפיחות ובמשיכות לכאן ולשם. ואז באו כולם  -  השרוול השובב והשרוול העליון והזרוע הדואבת ובעלת-הזרוע הנזעמת והמלבישה המיוגעת  -   אל המנוחה ואל הנחלה.

 

אכן כן. החורף עלול לפעמים להיות עונה מייגעת עד מאד.

נכתב על ידי עדה ק. , 24/12/2007 15:45  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדה ק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדה ק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)