לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי שם מקורי

האמת שסתם פתחתי בלוג כי היה בא לי, האמת שהחיים שלי דיי ישעממו אותכם P: אבל אם יהיה לי מה לכתוב אז אני יכתוב בכל זאת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

חחחחחחחחחח


אני סתם מטומטם שפתחתי בלוג סתם בלי שום סיבה
לא נורא
בהביי
הא, ואורטל דפוקה
או שזאת בעצם לא אורטל
נכתב על ידי , 6/4/2006 01:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם רקדת?
כן

מתי היתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה?, האם קמת לרקוד או שהעדפת לשבת בצד?
לא זוכר

מהו סוג הריקוד האהוב עלייך?
אין לי מושג

האם אתה רוקד כיום, או נהגת לרקוד בעבר, בסטודיו, להקה או בחוג מקצועי?
לא

האם ביקשו ממך פעם לרקוד וסירבת? האם ביקשת ממישהי לרקוד והיא סירבה? מדוע?
לא

האם היית אי פעם בהופעת מחול? אם כן של איזו להקה? נהנת מההופעה או שנרדמת כבר בהתחלה?
לא

נכתב על ידי , 4/4/2006 17:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוווווווווו


יש לי פרו בחינם
לשבועיים, זה הדגמה או משו
אני מנסה לעצב כאן את הבלוג, אבל זה לא רוצה לעשות מה שאני אומר לו
נכתב על ידי , 4/4/2006 17:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

גיל: 30






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprimver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על primver ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)