לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואופרטיב


לציונות, לסוציאליזם לאחוות עמים

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

ועוד על ערב יום השואה


הוא הלך להחליף את המכנסיים שקיבל לחג. מכל המותגים דווקא קסטרו. הוא הלך ללא פתק זיכוי אבל אמא שלו ציידה אותו במידע ששווה זהב "תגיד אבירם מקניון אובנת, הם כבר יבינו". את השקית הוא פקד עליה להחזיק כי ממש אין לו את הנרב להתמודד עם מבטים שונאים מצד שוחרי החיות ושאר שונאי קסטרו באשר הם.

בחנות הוא הסכים לקנות כל דבר, העיקר שהשם קסטרו לא יתנוסס עליו. לאחר חיפוש ממושך הוא החליט כי 199 השקלים ילכו על גרביים בגלל שתחתוני הבוקסר היו "שואה של ממש" וטנגה לא היה בדיוק הקטע שלו. רגע לפני הקנייה היא מצאה לו חולצה מפוספסת על טוהרת גווני החום. הוא נראה מבסוט ועשרות זוגות הגרביים הצטמצמו לכדי זוג אחד וחולצה שאותה ביקש ללבוש כדי להימנע מלקבל עוד שקית פלצות.

הדרך הביתה היתה מלאת ויכוחים בנושא המצאת השפה העברית. אחרי שהוא הביע את דעותיו על "החבצלת", על "הלבנון" ועל אליעזר בן יהודה ושות', היא ביטלה אותו במילה אחת ואמרה שהשפה העברית היא דלה ביחס לכל שפה אחרת. כנימוק החלה לסקור את המצאת השפות מהלטינית ואילך. הוויכוח קיבל מעט צבע רק באזור בן גוריון, שם הוא החליט ששפה יכולה להיות כל מה שרוצים אפילו מלים בלועזית. האוזניים שלה נעמדו יחד עם רגליה האחוריות והיא דרשה ממנו לחזור בו. הרי לא יתכן שעִברות זה חלק מהשפה. הקרב הוסלם בתחילת רחוב גוש חלב, דרך קיצור מדיזנגוף, היא טענה שלא ייתכן והוא טען שייתכן, העיקר שמבינים.

לקראת הערב הוא החליט ללכת לראות את טקס יום השואה בכיכר רבין. הוא כבר הכין סנדוויץ' עם קוטג' וזיתים ועטף אותו בנייר כסף, בכל זאת מדובר ביום השואה. היא, אחרי שהזהירה אותו לא לאכול את הסנדוויץ' בבית, כי לא יהיה לו לטקס, החליטה להצטרף והביאה איתה תפוז קלוף שיהיה מה לנשנש בין היזכור לשמות הנרצחים. כשהם הגיעו הכל דמם. הכיכר עמדה ריקה מאדם ורק הדגל של עלם התנוסס על חצי התורן כאילו באווירת הערב - על הכל הוא חושב הרני רהב הזה!

  

 

 

 

נכתב על ידי , 24/4/2006 18:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורית ב-25/4/2006 01:59



34,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורית ואסף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורית ואסף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)