לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואופרטיב


לציונות, לסוציאליזם לאחוות עמים

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

וואוו איזו תאונה


השעה היתה קצת יותר מאחת בצהריים, הוא נסע לסיבוב על אופניים בין היתר כדי להפקיד לה שיק וגם כדי לקחת את אחד המגזינים שבהם הוא כותב (כזה מגלומן). בדרך חזרה, על רחוב דיזנגוף פינת יודפת, ממש פה ליד הבית, הוא מרים לה טלפון ומתנשף

הוא: שומעת?

היא: מה? מה קרה?

הוא: קרתה תאונה

היא: למי? אתה בסדר?

הוא: כן, אני בסדר גמור, אבל השוטר

היא: אולי תרגע כבר! איזה שוטר?

הוא: השוטר על כביש.

היא: למה השוטר על הכביש?

הוא: הנהג מונית עשה פרסה ו...בום

היא: אהה, העיקר שלא קרה לך כלום

הוא: אני בסדר גמור אבל רציתי לעזור לו

היא:ו...

הוא: זהו, הזמנתי אמבולנס

היא: וואוו, איזה באסה לדרוס שוטר

הוא: כן זה די גרוע. אבל לפי דעתי הוא אשם

היא: מי?

הוא: הנהג מונית כמובן

היא:היית מוכן להעיד?

הוא:כן, אבל אין לי כוח לחכות פה. אני הולך

היא: טוב, תבוא כבר

הוא: יאללה ביי

 

 

נכתב על ידי , 4/5/2006 17:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



34,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורית ואסף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורית ואסף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)