לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואופרטיב


לציונות, לסוציאליזם לאחוות עמים

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הפסיכיאטור שלי


הוא כמובן רצה לדעת איך זה עובד. אז הוא נכנס הקליד וזה מה שיצא.

 

שלום לך. תארי לי בבקשה את הבעיה שלך.
אין לי זמן
תארי לי כיצד יראו חייך ללא הלחץ שבו את נתונה?
חסרי תכלית - אולם רגועים משהו
האם את בוחרת להיות לחוצה או שזה נכפה עליך?
למה אתה פונה אליי בלשון נקבה
בוא ננסה להתרכז בך ולא בי
בסדר אך מדוע אתה פונה אליי בלשון נקבה - אתה מעוניין שאני אפנה אליך בלשון נקבה?
מה יקרה אם תקבלי את התשובה לשאלתך?
אני מניח שאדע את זהותך אמיתית
את מניח שאדע אתה זהותך אמיתית?
אתה שוב מתקשה בניסוח...האם זה נעשה במכוון?
למה חשוב לך לדעת מה התשובה?
כך אדע מי מדבר איתי ומדוע הוא פונה אליי בלשון נקבה.
ספרי לי על משהו שהישגת בחייך ואת גאה בו.
השיחה הזו היא סוג של הישג
האם יש מספר הסברים למצב? האם את מתעלמת מהם או מתמודדת איתם?
האם יש זמן לפרט את מה שאני מרגיש?
מה ישתנה בחייך אם תדעי לענות על כך?
אם אתייחס לאופן בו אתה או את מדברים אליי אולי זהותי המינית.
מה נותן לך את הכח להמשיך למרות הקשיים?
אלו שאלות מוכנות מראש?
נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגישי בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך?
אתה או את לא עונים לשאלתי
אני או אתה לא עונים לשאלתי?
כן
אחרי שנדבר, מי יראה את השינוי שחל בך?
זה בהחלט לא הקו אליו אני מכוון
כאשר את אומרת ' זה בהחלט לא הקו אליו אני מכוון ' למה את מתכוונת
שאני שואל אותך שאלות ואתה או את עונים לי תשובות לא קשורות
ספרי לי בבקשה על ייתרון אחד שיש לך במצב הנוכחי על פני אחרים.
שוב שאלה לא קשורה!!!!
אם הכל יהיה בסדר, איך יראו אז חייך?
מה הקשר???1!! אנא ממך התעורר
אמרי לי, האם יש איזו תכונה שהיית רוצה לשנות אצלך?
אולי, עקשנות
כיצד את מרגישה עכשיו?
די מתוסכל מפאת העובדה שאתה או את פונים אליי בלשון נקבה
איך היית מגדירה את חייך?
כאישה או כגבר?
נכתב על ידי , 23/8/2006 13:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסף ב-24/8/2006 09:56



34,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורית ואסף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורית ואסף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)