לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואופרטיב


לציונות, לסוציאליזם לאחוות עמים

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מיי אנדי אקספיריאנס


טוב הלכתי עם זה הפעם עד הסוף, הופעתי בערוץ 10 בתוכנית בוקר, שלה ביום בהיר במיוחד 4.9 אחוז רייטינג, וזה אומר שווה - טוב אני משוחד.

בכל מקרה אני לא מאמין שזה קרה לי, היא אפילו היתה בעד או בעצם היא לא היתה נגד ואני הבנתי או רציתי להבין שהיא בעד העניין. בכל מקרה היום היו הצילומים. זה לא שהרגשתי מובך אבל מה פתאום אני מחליט באמצע החיים לעשות פינת תרבות בתוכנית בוקר.

לקחתי הרבה אוויר נכנסתי לאולפן האור האדום של המצלמה נדלק וההמלצות נחלצו מפי. המלצתי על אלמדובר, על מורקמי, על תערוכה ואז פתאום זה נגמר. הרגשתי כמו נערה בגיל בגרות אחרי סקס מהיר ולא ממצא, שבסופו הפרטנר אורז את עצמו את הבגדים וטורק אחריו את הדלת. המיטה נשארת מיותמת הקירות חשופים ושקט דק מצליח לחדור ישר למוח. "היית אחללה" למינהם לא ממש הצליחו להאפיל על השקט "אבל בכל עשית טלוויזיה זו הפעם הראשונה בחייך", נסיתי בעצמי. 

כל עניין הtv התחיל בכלל כשבקשו ממני להחזיק עלה עמוס בכנימות עבור פינת גינון בתוכנית, ראו קצת את היד שלי והרגשתי מזה טוב. אחרי זה התדרדרתי לדיגמון בגדים בפינת אופנה, הייתי חזק למרות שהקיבה שלי כמעט לא עמדה בזה ועכשיו זה. נו טוב, על פניו פינת תרבות היא לא עלה ולא אופנה ועדיין אני לא מבין איך זה שאני מרגיש שאנדי התכוון למשהו אחר, זוהר שכנראה יהיה רחוק מהתפיסה שלי לפחות ב15 דקות.

נכתב על ידי , 6/9/2006 22:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורית ב-7/9/2006 12:12



34,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורית ואסף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורית ואסף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)