לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואופרטיב


לציונות, לסוציאליזם לאחוות עמים

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שמענו ברדיו


הרגע דיבר יניב ויצמן, שהוא משהו באגודת ההומואים-לסביות וכו', עם יעל דן בגלי צה"ל על התבטאות הרמטכ"ל בקשר להומואים. לא יודעים מה חלוץ אמר שם, אבל יש משהו מעצבן בקפיצות של ההומואים והלסביות לשמע כל אמירה הקשורה בהם. אין לנו בעיה איתם, וגם לא עם מה שהם עושים בחדרי המיטות שלהם, ואפילו "כמה מחברינו הטובים הם כאלה", אבל די כבר.

 

ויצמן דיבר בין השאר על היציאה שלו מהארון. הוא סיפר שהוא החליט לעשות זאת חצי שנה לפני השחרור, והתלבט מאוד בגלל תגובות הפקודים שלו (הוא היה מפקד גיבור באחת היחידות שישבו בלבנון). אז לפני עשר שנים אולי עוד היה צורך לצאת מהארון. היום זה כבר ממש לא אישיו, גם לא משהו שאנשים ממש עושים, לפחות לא בסביבה שבה אנו חיים (וכן, אנחנו יודעים שאנחנו חיים בבועה, אבל אין לנו שום עניין לצאת ממנה). אבל למה שאדם ירגיש צורך להכריז בפני פקודיו על העדפותיו המיניות? למה מי שחובב סאדו-מאזו למשל לא מרגיש צורך להצהיר על כך בפני אף אחד? אז נכון, לא מדובר רק בהרגלי מיטה, אלא באורח חיים, אבל בכל זאת, לא מדובר במשהו שאמור לשנות לחיילים בשטח. אז המפקד שלהם מעדיף טוסיקים חמודים וגבריים על פני כוסים פעורים. נו, אז?

 

לנו יש סברה - ויצמן, כידוע, היה עד לא מזמן בן זוגו של עברי לידר. שניהם היו בארון גם לאחר שלידר כבר התפרסם. כשלידר החליט לצאת מהארון קבל עם ו"7 ימים" (או לילות, או סופשבוע), ויצמן ניצל את ההזדמנות כדי להשוויץ בפני פקודיו - "אני בן זוגו של ההורס הרגיש הזה". נשמע הגיוני, לא?

 

 

ועוד משהו ששמענו ברדיו, בתוכנית "המילה האחרונה" עם אברי גלעד וג'קי לוי. הם דיברו שם על כך שקבוצת גברים מתארגנת כדי לקרוא לשאר הגברים להפסיק לפלרטט עם כל מה שזז, ובעיקר להפסיק להגן על חלאות כמו רמון, מופז וכל השאר. וכל זה למה? כי לטענת אותם גברים, הם ובני מינם נמצאים בסכנה, וכדי שיוכלו להמשיך להתהלך בעולם בכבוד כדאי להם להתחיל לשים לב לאן הם שולחים את ידיהם, לשונותיהם וכל שאר איבריהם.

 

אברי וג'קי פיתחו את העניין, והביעו חשש להכחדות המין הגברי. לטענתם, בקרוב לא יהיה בהם צורך עוד, והם יהפכו למחלבות זרע ותו לא. הנשים ישלטו בעולם והגברים ישומרו במקומות מיוחדים וישמשו רק לרבייה. אברי וג'קי, במודעות עצמית גבוהה, העירו שהם עצמם בטח לא יהיו ראויים אפילו לזה וימצאו אצמם בבנק העור או משהו כזה. אברי העיר שעורו של ג'קי יהיה ראוי רק לשימושן של נשים גרוזיניות. ג'קי נעלב. גם הגרוזיניות.

נכתב על ידי , 19/9/2006 13:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורית ב-19/9/2006 16:34



34,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורית ואסף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורית ואסף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)