לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

ג-גע-געג-געגו-געגוע-געגועים.


בס"ד

 

אולי זה בגלל שאני חולה כבר 3 ימים בבית (ועסוק רוב הזמן בלקנח תאף בעוצמה יותר חזקה עד להתפוצצות אנזימטית של סינוסי האף), או שאני מבולבל אם השנה יהיה חורף או לא יהיה חורף (אם יש מצב כזה בכלל במפת העונות שמה אצל האחראי), או שאולי זה שניכנסתי וראיתי ש'הנושא החם' הוא לא אחר מ'מתגעגע' (משו שממש קיים אצלי לאחרונה ותכף תבינו לְמה ולָמה), או שמא זה העובדה שלא עידכנתי תבלוג שלי למעלה מירח ימים...(או שזה איזה מיקס מטורף של הדברים שצויינו וכולי וכולי...).

בכל מקרה ועל אף הכל, החלטתי שאני מעדכן ויהי מה....

 

אני מ-ת-ג-ע-ג-ע, ולא יעזור שומדבר... כל מה שאני ינסה לתרץ ולחרטט (עם כל מיני סיפורי גדליהו והמיסטוק כאלו ואחרים) לא יעזור. זהו. אני, אביאור עמנואל מכרמיאל- מתגעגע.

 

אז לְמה ולָמה אני מתגעגע...זה לא בדיוק רשימת קניות שאני יגיד שזה בגלל זה וזה וזה, אני ינסה לעשות את זה מעניין עד כמה שאפשר (גם בשביל שהאחראי על הנושא החם יחליט שזה מספיק 'מתגעגע', בשבילו ו-"אכן ראוי להכניסו תחת הכותרת החמה"...

 

אז...להתחיל (ולהמשיך...) להתבכיין שהקיץ נגמר לו ובלה בלה בלה ועוד כל מיני זכרונות מטורפים, זה לא שייך. ואפילו עשיתי עלזה פוסט עם תמונות (או כמו שבלוגריסטים ובלוגריסטיות רציניים מכנים- פוסתמונות....) והסברתי והבהרתי ותיארתי והנפשתי וכל מה שלא תרצו , איך נהנתי בקיץ האחרון.

אז כניראה שלזה אנלא באמת מתגעגע.

זה משו אחר...עמוק יותר...בלופ בלופ בלופ....

להרגשה. כן. להרגשה אני מתגעגע. להרגשה שאין, חורף. ונניח שזה לא היה מפריע לי אז לפחות שהייתה לי הרגשה כזאת אבל שזה באמת היה קורה. אבל מה לעשות שהפאקינג חורף הזה לא קורה... כל הזמן מדברים ומחכים וכולו וכולו- ושומדבר לא קורה. אפילו התזות (כמו שעף שמשתינים נגד הרוח) לא יורד עלינו. ושלא תחשבו- אני ממש לא מתלונן על זה- איפכא מסתברא- אני ממש נהנה מזה...אבל הקטע הוא שזה הנאה רגעית, כי כל הזמן נמצא לי בתת מודע וכאלה שהחורף (איך אומרים כל הזמן..) "אוטוטו בא"...

לאחר שנהנה וצחקנו, נעבור לחלק האומנותי.

החלטתי שבכל פוסט שאני יעשה מעכשיו אני ינסה להכניס קצת פנימיות, קצת חסידות, קצת אמת. תגידו לי אם זה טוב, נעים, מועיל, שאני יידע אם זה שווה תמאמץ...

 

נעזוב לרגע את הגשמיות והחומרניות...

 

סתם בשביל שתדעו. יש דברים שאנחנו יודעים, שאנחנו אפילו לא יודעים שאנחנו יודעים עליהם...

 

קצת פנימיות וחסידות לא תזיק ;-)

 

געגועים:

רצונות, השתוקקות, כיסופים- המנועים הכי עוצמתיים שיש לנו בחיים. כל-כך נשגבת מעלתם שאין שום דבר שיוכל לבטלם-"אין דבר העומד בפני הרצון" ז"א, אין שום דבר שיוכל למנוע את האדם מלרצות!. הערכים הללו תופסים בשל מעלתם את המקום הכי נכבד שבמסורת הרוחנית, אותו האיזור המוכר כל כך.... הגעגוע, הרצון, ההשתוקקות, הכיסופים, הרצונות. הדברים האמיתיים שבכל אחד ואחד..החזקים ביותר.

 

עד כאן להפעם.

 

ככה בקטנה:

*תשתו מלא מלא תה...

*תשמעו אורפנד לאנד -מבול. (ORPHANED LAND - MABOOL)...

*תמעיטו בשעות שינה..

*תנגנו .. על מה שבא לכם... אפילו אם זה סתם איזה חמת חלילים...

*תנצלו כל שניית שמש בהשתזפות...

*תקראו הארי פוטר...

*תיכנסו לפה:http://www.flix.co.il/myclip/showVideo.asp?m=1175211

 

חנוכה מלא אורה ושמחה...

ומרי קריסטמס...

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/12/2006 15:16  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)