לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

עוץ לי גוץ לי.


בעזרתו

 

יש לי פרו!

 

אבל רק לשבועיים.

 

תמיד תהיתי איך זה שיש לך פרו בבלוג.

 

אז נרשמתי.

 

האמת,

 

זה סתם נחמד.

 

לא משו מיוחד.

 

אני מרגיש כמו בלוגר קשוח.

 

יותר מזה -כלום.

 

אני אותו בנאדם טוב שהייתי .

 

ויש לי אותו רק לשבועיים, מה שאומר, שכמו ישראלי אמיתי ואימתני, אני מתכוון לעדכן כמו שצריך, לנצל את הפרו עד תומו.

 

אז אם אתם חשים ברמ"ח איבריכם, ושס"ה גידיכם, שאתם חפצים להיות מנויים אצלי - תירשמו.. יש לי פרו ואני ישלח לכם דברים מעניינים...(אם אני יידע איך שולחים).

 

חוץ מזה, אל תפסיקו לחייך ולשמוח...כי....כי....אתם אנשים על הכיפאק.... (אויי יוו יווויי...).

 

 

 

נכתב על ידי , 27/5/2007 18:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)