לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

בצילו של יום קיץ


בעזרתו

 

שלום לכם.

קודם כל אני חייב לומר שמאז שסיימנו ללמוד אני יותר ויותר מבין בפנימיות של עצמי ובהחלטות עמוקות ורציניות בחיים שלי, שקיימת הווייה שהיא אחת מאבני הבניין היסודיים הקיומיים שבכל אדם ואדם, כלומר ביישום תובנה אחת ומיוחדת. הלא היא: "למה לדחות למחר את מה שאפשר לדחות למחרתיים..."

הו! הבטלה והבטלנות הן הדברים הטובים ביותר שיכולים לקרות עכשיו. עכשיו, כשהמחשבות נודדות להן מסיפוק עצמי אחד לשני, מבלי תהיות שונות על קנקנו של המעשה - אני יכול לומר בביטחון שהשגנו את מטרתנו שרצינו לעשות הרבה זמן, והיא : לא לעשות שום דבר.

(לא, אל תנזפו בי הורים, מבוגרים ואנשי חינוך יקרים, אני לא מסית אף מתבגר לאי עשיית שום דבר, להפך! אני מסית כל מתבגר לעשייה גדולה, פוריה ומתמשכת.של בטלה. בטלנות. איך שתרצו).

כי הרי דבר ידווווע, שאין כמו להתעורר בצהריים ולהפוך לילה ליום, ולפרוק את כל המוסכמות-החברתיות-הבעייתיות שקיימות. כי לשמחתנו כבר לא קיימת המנהלת פנינה מעצבנוביץ' (הדמות כמטאפורה והמחשה בלבד..) שתכריח אותנו להקיץ ב7 בבוקר בעוד עינינו מכוסות בריר צהבהב, ופינו מהביל מפליטות-תוך-שינתיות. לא עוד.


אבל עד מתי נתאונן ונקטר על העבר והשלכותיו לעתיד, הלא תכף ומיד ימריצו אותנו הורינו היקרים לעבוד. ומי שלא, אשרייו ואשרי חלקו, בחופש הזה ובחופש הבא אמן סלה. (אני במקרה הזה, נמצא בעדיפות ראשונה, כלומר אני אכן יעבוד מתישהו...).


ועכשיו למשו קצת יותר חשוב מהנאות-חופש-גשמיות שכאלו.

ודאי שמתם לב לפרסומת המבצבצת לה בתוך בלוגים שאינם משתייכים לכת-הפרו, פרסומת שמשדלת אותנו, אנשי העם הפשוטים ללכת לעשות קורס ברמנים בטענה ש: ברמן נמדד בכוסו (הכוס בה הוא מכין את השיקוי שלימדו אותו בקורס), בכיסו (בטיפים הקטנים אותם ירוויח אם יחייך עד להתמתחות כליל של שרירי הלחיים) ו...בכוּסית שלצידו. (המשפט המקורי הוא: אדם נמדד בכוסו, בכיסו, ובכעסו. אבל לא זה המקום לפרט ולהסביר מה ועל מה.)

תראו, אני בעד עולם דמוקרטי פתוח ומעניין. באמת. אבל לא בעד עולם זול, ריקני, טמא, חלול וחסר כל רגש. הלו! ברמנים יקרים! "הכוסית שלצדכם" , בה אתם נמדדים כברמנים, היא לא פלקט. היא לא בשר, היא לא פלסטלינה. היא בן אדם. כן כן אני יודע שאתם מופתעים מהגילוי המרעיש שלי - אבל - גם כוסיות הן בני אדם עם רגשות וחיים שלמים, כך שאם אתה מרגיש שהכוסית הזאת היא זאת שתעשה לך את היום, ותגרום לך לאושר עליאי כאשר הו הו , נמדדת כברמן! אז טעות בידך ובבולבולך (סליחה על הביטוי), כי אתה לא כלום מאשר עוד אחד שנסחף גם הוא בשקרים ודמיונות, או בעיקר בפלסטיק המדומה של הדור המחודש הזה, שמחפש סיפוקים שונים ומשונים על חשבונם של אחרים. דבר שדיי אופייני למורים בתיכון בעלי פלולות.


זה רק אני או שהפוסט הפעם מורכב משתי נושאים שניראים לא קשורים זה לזה, ואולי גם קצת סותרים אחד את השני, בעצם מהותם הפילוסופית והמפולפלת שלי. אם כן, אז ניראה לי שבמבט ממושך ניתן למצוא קשר כזה: בחלק א' מסופר על ריקנות וזולות נעימה וכייפית- שלא פוגעת באף אחד. ובחלק ב' ניתן למצוא ריקנות וזולות, שפוגעת. ממש יש לי סיכוי להשתלב במסגרת החוג ל-קשרים-סותרים-שקיימים-בפוסטים.

לא התכוונתי אבל כך יצא- ואשרי המאמין.     


ולהלן אחד הדברים היותר מעניינים ומשעשעים שיצא לי לראות:

למי שלא בקיא-וגם-מקיא, הביטלס ב"להקת מועדון הלבבות הבודדים של סרג'נט פפר"

(או בשמו המקורי Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band)

הוציאו את עטיפת האלבום כשהם עומדים ומאחוריהם המוני דמויות שעווה של רבים וטובים,

וכשראיתי את הגירסא "הסימפסונית" לא יכולתי שלא להנות.

 כפריק בטירוף של החיפושיות ושל הסימפסונים, הדבר היה משמח מאוד בשבילי...

 

 

 

אז יאללה, כל אחד והמדגסקר שלו...

נכתב על ידי , 11/7/2007 16:56   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)