לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

דקה בפרד"ס


בעזרתו

 

ואחרי הפסקה ארוכה, מין אתנחתא שכזו, אחרי שלקחתי נשימה ארוכה וממלאת, אני כאן בשביל לומר את מה שיש ובכדי לספר לכם באופן שונה הפעם - מה שהיה, מה שקורה ומה שיהיה.

הנתונים מגיעים מיצירות אומנותיות שונות שמילאו בדרך זו או אחרת את חיי היומיום שלי בתקופה האחרונה, ולכם רק נשאר לפתוח את הדמיון, המחשבה והיצירה ולקחת לעצמכם מה שתרגישו לנכון. אם זה לעצמכם-אישיותכם-פנימיותכם, ואם זה סתם ל"וואלה" מצידכם. בהצלחה.


לאן הולכים פתאום כולם, הכל נסוג ונעלם, רק המילים צפות כולן...

לאן נמשיך מכאן לאן, עוד יום עובר עלינו ונושך, משאיר סימן עלינו והולך,

ואיכשלאיהיה אנחנו נסתדר,

מכאן,

נשאיר אנחנו

עוד עקבות בזמן...

 

משמעויות צפות עולות, מחשבות וביטויים שמנסים להתבטאות....

מה יהיה ומה יהיה, קם ושואל?

 

יש לי סיכוי להינצל.

אני יודע.

 

הכל יהיה בסדר, הכל יהיה פנאן. פנאן. פנאן.

שומע.

 

כי פשוט כולם מדברים על כאב רוב הזמן, בין ענן לעשן, מחכים לסימן, רוצים לעוף רוצים לרוץ לברוח לצוף, ואין לאן, אין לאן.

 

אבל התקווה נושבת, ונותנת שוב סיבה- לנשום.

 

ובין רצון אחד לשני, בין שלום בין אחד לשני עולה שוב השמחה שמזכירה לי, לך, מי אתה.

 

בלי צילומים של להנציח את הרגע וברגעי כאב להתרפק על העבר,רק להנות מהרגע, הרגע של הנצח, לשמוע קול שמזמר ממרחק, שאין אידיליה גם לא בשוויץ, ולא באף מקום אחר- יש רק את ארץ ישראל..

 

עם חיוך שמרוח תמיד בפנים, להבין להשכיל וללמוד מדברים, שקרו ויקרו וקורים לעד, כי חשוב לפעמים להיות קצת לבד.

 

....ואנחנו נולדנו כדי לחיות

 החיים מלאים משמעויות

 ות'משמעות של החיים שלך

אתה תשמע בעצמך......

 

 

אז בהצלחה בהמשך, ובהצלחה על עכשיו, בהצלחה בדרך ובכל מצב.

 

יש לי סיכוי להינצל.

אני יודע.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/8/2007 20:45   בקטגוריות אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)