לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תל אביב חורף


בעזרתו שאין עוד מלבדו

 

שלום עליכם!

אני מודע לכך שלאחרונה (משו כמו 5 חודשים) לא כתבתי כאן בבלוג. כן, כן אני יודע. בסדר. הבנתי.

כניראה שההתרחשויות השונות והמשונות שבאו עליי בשנה המופלאה והקסומה האחרונה, גרמו לכך שאני אחשוב יותר מכמה פעמים אם זה שייך להמשיך ולהפעיל בלוג. כביכול, מה העניין בלפרסם יומן אישי כלשהו, שבו אתה מדבר מהרהורי ליבך ומהגיגי מחשבותיך?

אולם, הרגש ניצח את השכל (כמו בהרבה מקרים) והחלטתי לחזור לכתוב כאן. אם לא באופן קבוע אז לפחות באופן רגוע.

הבה נגילה ונתחילה. הפעם יש לי מה לומר.

 

השבוע הייתי בת"א. מי מביניכם שלא מכיר, ת"א- עיר אורבנית לחלוטין המשמשת כעיר הראשה של גוש דן, והמשמשת מפלט לכל בעלי הרגשות החיצוניים והמוחצנים לבוא ולתת מזון לאגו ולכוחות אחרים. ולמי שמסתבך עם ההגדרה הנלוזה הזאת, שיידע שתל אביב זה בסדר כל עוד אתם מרגישים שהנפש שלכם בשנת שבתון והאגו שלכם עובד שעות נוספות.

לא, אני לא מלכלך ולו לרגע על העיר הקדושה הזו, חלילה לי. פשוט אני מתאר לכם מה שאני חושב ומרגיש לגבי תל אביב. לפחות עד הביקור שהיה השבוע.

אז החלטנו לקפוץ לתל אביב וללמוד דבר או שניים מהברנז'ה ומהסטייל (מילים שלמדתי לאחרונה ואני גאה בעצמי מאוד שאני מצליח להגות אותם בלי שמץ של חרטה ) של האנשים הטובים שנמצאים שם.

אז הגענו ביום ראשון בשעת דמדומים.

ומי כמונו אנשי-הגליל-הצפוניים-הלא-מבינים-דבר-וחצי-דבר-בזמני-בילוי-בעיר הגענו ביום ראשון.

יום ראשון. היום הראשון בשבוע חדש ונפלא.

מעטים היו האנשים שזחלו להם ברחובותיה של תל אביב. הבנתי מאיזה אדם שנקרא בפי הברנז'ה "מגניב", ש"בואנה מה איתך?! כולם עדיין ישנים מהבילוי של שבת".

נאצלתי להסכים איתו בדבר אחד: באמת אני לא יודע מה איתי, וזו שאלה שצריך להתעסק בה יותר מאשר הסיבה מדוע הרחובות מלאים בפרצופים זבי שעוות עיניים.

אז החלטנו שאנחנו בסטייל ואנחנו ברז'איסטים (מהטייה של- ברנז'ה) והלכנו ב- שוק הכרמל, שינקין, אלנבי, דיזינגוף, קינג ג'ורג', ועוד כמה רחובות שמזכירים את מדינת ישראל של שנות ה-50 בערך. היה יפה ונחמד ומעניין ומרענן וסבבה ואחלה וליגה וסטייל ומגניב ושיואוווו מטורףףף.

כן, כיף לשנות נוף מדי פעם. אפילו אנחנו נהננו מנוף מלא בבניינים דולקים ובחלונות מוזהבים, ומכוניות שאצות להן בכבישים. אין מה לומר תל אביה זה תל אביב. ומי קטן כמוני יוכל לדבר כנגדה. הלא המוני אנשים טובים מארץ ישראל הקדושה מאוד אוהבים ומעריצים את תל אביב סיטי, ומבלים ונהנים להם בללכת ברחובותיה המשעשעים, ומי אני  שאומר להם שהם לא בסטייל ובמגניבות..וכן הלאה?!

אבל אין ספק שהגעתי לכמה מסקנות ייחודיות שהגיעו אליי בעקבות הטראק שעשינו בתל אביב (כ"כ כיף לי לכתוב "תל אביב" שאני שוקל לכתוב את זה עד סוף הפוסט ללא הפסקה ובלי קשר).

ראשית, האנשים בתל אביב (אה הא! ) הם מאוד נחמדים ומאוד אדיבים, ולא כמו שאנשים חושבים שהם סנובים ולא עונים לשאלות ומתרברבים וממהרים וכאלה. הם לא. הם אחלה. הם מגניבים. הם בסטייל. הם בברנז'ה...

שנית, תל אביב זה מעניין וסבבה.

ואחרון חביב, אני כמעט בטוח שהבילוי שלנו בתל אביב היה ככה בגלל שהיינו ביום ראשון וזה לא כזה-סטייל-ואחלה-ווואלה-שיגעון להסתובב בתל אביב ביום ראשון. אבל עדיין אני נהנתי בתל אביב כמות שהיא, ולא נאצלתי (עדיין) לראות את תל אביב במלוא הדרה בסופי השבוע. יום יבוא.

 ואני חושב שאפילו זה מיוחד ואחלה לבלות בתל-אביב-של-יום-ראשון, ואני אפילו שוקל לארגן איזה חברת טיולים, שתארגן טיולים לאנשים מהפריפריה ועיירות הספר, לתל אביב בימי ראשון. (6 פעמים תל אביב בשתי משפטים. בעצם 7..כולל זה...)

 

אז עד לפעם הבאה שתהיה יותר מוקדם אני מקווה, שיהיה לכם שבוע מלא ביופי ושמחה וטוב ושתחוו את הברנז'ה האישית שלכם.

 

תל אביבים, אתם מוזמנים לגליל. באיזה יום שאתם רוצים.....

 

חורף שמח ומשמח!


 


 

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 14:04   בקטגוריות פילוסופיה וחכמת חיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)