לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה והאמונה מנצחות בחיים


לאהוב את החיים...

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

על קו הזיוף


אין עוד מלבדו

 

 

 

גם אם ננסה בכל הכח לא נצליח להימנע מלהילכד עם עצמנו.

ולמה אני אומר את זה ככה פתאום? מה מביא אותי ככה פתאום...רגע מה מביא אותי. כלומר אני נלכד עם עצמי.!

 

רגע רגע. אני לא מוכן למהירות הזאת. שניה דוקטור, תאט את הקצב. אני לא מנוסה.

אתה מפחד מה? אין לך כוח להתמודד מה?

מה להתמודד? מה מה אני לא מפחד מכלום, מה אתה רוצה אני בכלל לא מפחד ולא מתמודד ולא כלום!

אוקיי, בסדר. אז צא מהפוזה של המתגונן ותתחיל להקשיב למה שמדברים איתך...

איזה מדברים ואיזה נעליים. כבר שבועות שלא דיברתי עם מישהו באמת. כולם פה זומבים.

חלולים, כמו ששר המשורר.

יכול להיות שזה בגלל החום הזה שהגיע עכשיו. לא מתאים לי. פעם לא אהבתי ת'חורף. היום אני משוגע עליו.

אבל אתה יודע שאי אפשר להיות כל הזמן בחורף. עונות השנה הן בסך הכל תקופות.

בטח בטח ברור לי. אבל עוד קצת.

זה לא הולך ככה. אל תשלה את עצמך.

לא משלה ולא שום דבר. ותפסיק להתקיף אותי כל הזמן כאילו שאתה יודע מה טוב בשבילי!

אתה עצלן ואתה פחדן ואתה סתם בונה לעצמך גשרים שבמילא יפלו.

דיי!! דיי!! אתה מלחיץ אותי אתה לא מבין! בגללך כואבת לי הבטן...

הבטן מעידה על דברים שאתה שומר בפנים.

כן כן, אבל בגללך כבר התמכרתי לקלבטן. כל מפגש איתך ואני ישר אחרי זה בבית מרקחת חוזר עם עוד חבילה.

ההפסד כולו שלך. תתחיל להתמודד ולהתעודד.

בואנה, זה ניראה לך כזה פשוט!? מאיפה אתה יודע בכלל שזה יעבוד?

אני יודע.

 

כי אני זה אתה...

 

 

 

נכתב על ידי , 14/4/2008 17:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShooShoo_The_Fox אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShooShoo_The_Fox ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)