לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הג’’ודאיסטים ביותר


היו היתה בתוך יער אפל חייה בחורה מוזרה שקראו לה ג'ודי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

נמאס לי!


חייבת להחליף סביבה, אוירה, מקום..

 

שוקלת לוותר על החודש האחרון.. גם חודש חרא.. כל מה שעשיתי כל השנים האלה לא יסתיימו באווירה חיובית..

חבורה של ילדים מושפעים! וגועל נפש אחד גדול באמצע!

ולא שיש סיבה כי אין סיבה!
נמאס!
לא מתכוונת להשפיל את עצמי יותר!

נכתב על ידי , 16/6/2008 23:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שייקה והעוגיות ב-28/6/2008 02:34
 



הוא בגד אבל לא נורא?!


חשבתי על זה הרבה,

ירד לי כל הביטחון העצמי,

חשבתיש אני לא מספיק טובה

אבל הבנתי שזה לא ככה...

לא אני הבעייתית פה..

הוא הבעייתי, אדם שלא יכול לחשוב על דברים שהוא עושה..\

 

נכון הקשר הזה לא היה אמיתי, לא היתה אהבה ואפילו בקושי שהיתה משיכה..

אבל גומרים עם זה! לא נותנים לזה להימשך!
חתיכת אדיוט שכמותך!!

אפטימיות חשובה! מטעויות לומדים..

צריך לגרום לבנאדם ממש לרצות אותי לפני שיקבל אותי..

אסור לצאת עם אנשים שמעשנים סמים!
וברגע שרואים שאתם יחד ואת לא רוצה סקס זה לא זה!

כשהוא אומר שחסר לו בי משהו אני צריכה לסיים את זה מיד כשאני יודעת שזה מה שאני מוכנה לתת.

שהוא חושב יותר על עצמו מאשר עלי זה צריך להיגמר

וכשאני לא יכולה להגיד לו "אני אוהבת אותך" בלב שלם אחרי חודש זה לא זה!

 

מסקנה- לא מתפשרים לגבי גברים!

חוץ מיזה- ב24 שעות האחרונות שהייתי לבד נהנתי מינית יותר מאשר כשלא הייתי לבד..

חח המביןם יביןןן

 

לילה טובב

נכתב על ידי , 10/6/2008 23:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביצ'ית! ב-16/6/2008 23:56
 



לבד פה


חייה לבד בעולם הזה

האנשים עוברים סביבי ולא שמים לב לכלום..

האנשים ששמים לב צריכים משהו

 

הכל בגללה, מאז שהיא עברה,

כשלכולם היה מישהו לי היה אותו

אבל היא הלכה ונשארתי לבדי

 

תמיד זה היה זוגות ושלישיה אחת ששתיים מהם צריכים משהו ממני

אבל עדין כולם רצו בקירבתי..

היה קשה אבל היה שווה

רוצה לחזור לשם כי הייתי משנה אותם

 

\מרגישה מוש]לת.. הוא בגד בי

לא יכולה לחשוב על זה

זה מחרפן אותצי

זה הורס אותי!

נכתב על ידי , 9/6/2008 02:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדנדן ב-11/6/2008 21:32
 





Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 301208113 

תמונה




9,621
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ודי- ילדת אור הירח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ודי- ילדת אור הירח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)