לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

לכו לעזאזל


 

עוד עצבים:

*לא, העיתון לא נמכר איתי ביחד, תודה ושלום (לך תאכל גרבר בננה במקום להציק לי, זקן ארור).

* לא, אי אפשר לקבל מגזינים חינם, זה בא עם העיתון.

*אני מתעצבנת כי רק קופים כמוך מתחילים איתי  ובפעם הבאה שתדבר על הגוף שלי, קרוב לוודאי שילדיך יהיו עסוקים בקרוב בלחפש מצבה בשבילך.

* יא ניזנייו פרוסקי! נייט! (שרק יפסיקו לשאול אותי ברוסית איפה התחנות שהם מחפשים תוך כדי שהם מחפשים מילים לת"א!)

*בפעם הבאה שתדחוף אותי אדאג שהעקמת שלך בגב תהפוך לכיסא גלגלים.

* כשאני מבקשת ממכם לשמוע על המבצע, אתם תשמעו ואף תקנו!

ובקשר לנסיעות באוטובוס:

* אם מתחשק לי לשבת מזרחית על רצפת האוטובוס כשאין איפה לשבת, ויש לי בחילה, אני אשב ואקרא ספר עד שיימאס לי! אני אפילו ארדם ואחסום לכולם את המעבר!

*בבקשה, בנות יקרות, סרסורות יקרות, זונות יקרות (כל מקצוע מכבד את בעליו וכו..) או סתם נערות ליווי, אם כבר החלטתן לתת לגבר שאיתכן להשפריץ עליכן ולהשתולל עליכן, תתנקו אחר כך!! אני לא צריכה להריח את זה, להגעל, תחילה לחשוב שזה אולי ריח של תחבושת שלא הוחלפה מזה שנתיים ואז להבין שמדובר בנוזל זרע. נו באמת! והגיע הזמן שהגבר שלך יעבור לתזונה יותר מבוקרת שתכלול פחות בשר ויותר ירקות\פירות. מה זה הגועל נפש הזה???

 

(אני לא במחזור, תפסיקו להסתכל עליי ככה..)

(או, לפני שאשכח.. ביום שבת יש הופעה של ג'וני, צ'רנובוג ושאר הלהקה. אני אהיה שם, ואשמח לראות עוד אנשים מכאן. פרטים בבלוגו של ג'וני. כן, אני יודעת שאני צריכה לשים לינק. מה לעשות שאני עצלנית? אני אנסה לזכור!)

 

נכתב על ידי Snorka , 4/10/2006 16:41  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-19/10/2006 20:14



כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)