לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

בשירות המדינה


 

השמועה מספרת על מחסור חמור של פקידות היודעות להכין קפה בצבא.

הם רק לא יודעים שהם לוקחים לשם כך אחת שטועה בין מלח ולסוכר לעיתים קרובות, חצופה, מרדנית, שתלטנית, קשה, חביבה רק למראית עין, ובקיצור כלבתא.

אבל מאחר ואני לא רוצה שהם יגלו את האמת, הנה רשימת המטלות שלי:

לא להתחכם- את הציניות להשאיר בבית.

לא להתנשאות- הפרחה הזו בכל זאת המפקדת.

לא לצעוק- איפה התרבות שלך, בהמה!!!

לא להתעצבן- למישהו יש רטלין?

להיות נחמדה גם לכלבות בתור לשירותים- יש לי שלפוחית עדינה, ככה שזאת באמת משימה קשה.

לא להיות מפונקת- אני מפונקת? ממתי????

להיות חביבה לכולם- שרק לא ידברו יותר מידי. (שיאללה, איזה מזל זה שאני כזאת מעופפת שבשניות אני מתחילה לפנטז ומקשיבה רק בחצי אוזן לדברים לא חשובים...)

לא להתבאס מהמדים- גם ככה רוב הבגדים לא מחמיאים לי. אז קצת ירקת, מה קרה?? (לעזאזל)

והכי חשוב- להתחבר לבנות נורמאליות. (איפה אתן??? איפה???)

 

מחר אהיה רשמית רכוש צה"ל.

מעניין אם זה אומר שגם המחשבות שלי הם רכוש צה"ל.

וכמה מקבלים על תביעת נזק חמור שנגרם לנפש העדינה של הרכוש?

ובכלל, כמה הרכוש שווה?

נכתב על ידי Snorka , 18/4/2007 23:51  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רומנטי-כאן ב-25/5/2007 10:48



כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)