לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

הקשב!


מבזק סטטיסטיקה:

שמעו, אני מבינה שאני אולי טיפה מעניינת, כן??

אבל אפשר להבין מי זה שהחליט להפוך לי את הבלוג לאתר החפירות הרשמי של ישרא ועבר על כל הבלוג שלי כמעט מהתחלתו (את ההתחלה ממש מחקתי)??

אגב, רצוי לציין שהבלוג שלי כבר בן 3 שנים ו3-4 חודשים.

 

 

מבזק צבא:

למי שעדיין לא יודע, אני הולכת להיות מנהלת רשת מחשבים. מה שדי שימח אותי, בהתחשב בעובדה שאני אלמד מקצוע לעתיד, ולא אצטרך לעבוד כמלצרית בזמן האוניברסיטה, למרות שהן מרוויחות די טוב (תלוי איפה). עדיף למען כולנו.(; אני בכל זאת לא רוצה לגרום למסעדה כלשהי לקרוס כלכלית, אחרי שאיזו מלצרית מופרעת שברה ושפכה בקביעות את כל מה שהיה לה במגש על הלקוחות.

קצת על הטירונות: אני עושה טירונות 02 מקוצר, שזה בעצם בית זונות קטן, קייטנה (ע"ר) על חשבון הצבא.

האוכל מצויין (יש אפילו דני!!!), המפקדים חמודים, אני ישנה בביתנים... ובעיקרון, אני מרגישה כמו בטיול שנתי. אני גם לא סוגרת שבתות, וביום חמישי, ה-10 למאי אני מסיימת את הטירונות.(:

הפק"לים גם סבבה. בכל זאת, לא כל יום יוצא לי לרדת לשכיבות סמיכה מול גברים במדים.

המיטה נוחה להפליא, השמירות (חצי שעה בלילה ושעה ביום) עוברות מהר (עשיתי רק אחת בינתיים).

הבנות במחלקה שלי ממש חמודות, מלבד זו שישנה תחתיי. שהיא סנובית במיוחד (קד"צניקית), וכמובן שבטעות וממש במקרה נפלה שמיכת הסקביאס שלי על הפנים שלה. איזה מזל שחברה שלה היתה שם כדי לצעוק עליה שהיא צריכה להפסיק להוציא את העצבים שלה על אחרות, אה? (;

החסרון היחידי הוא המקלחות... בנות: לא לרוץ שם ערומות!!!! זה עושה לי טראומה!!! במיוחד זו עם הF, זו עם המכנסיים במידה 56, ובטח שזו עם הפטמה שמחוברת לעור בלי שום מילוי! בחייאת ראבק!

למזלי אתמול התחלתי לפרוח (לא, באמת, היתה לי פריחה כזאת חביבה שאני כבר רגילה אליה), מה שעודד את המפקדת שלי לתת לי לשבת בזמן שיעור מד"ס (אם לא הייתי תפוסה כ"כ הייתי משתתפת בכיף), ואחרי כמה דקות גם ללכת להתקלח בזמן שכולן עושות כפיפות בטן\סמיכה לסירוגין (מלבד הפטוריסתיות..)

 

הלו"ז לשבוע הבא יהיה צפוף, וכבר בראשון יש לי מטווחים. והפעם אני אהיה שבוע שלם בבסיס.

 

הקורס יהיה בבסמ"ח, איפשהו ברמת חן שברמת גן, ביחד עם הממר"מניקים. השמועות מספרות על קורס קליל ונחמד עם אנשים טובים, ועל תפקיד ממש סבבה.

הבעיה היחידה היא שצריך לעבור סיווג בטחוני מתיש במיוחד בשביל התפקיד.

הרגו אותי.:\

 

נכתב על ידי Snorka , 28/4/2007 08:53  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רומנטי-כאן ב-25/5/2007 10:48



כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)