לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

פגוש ת'הורים


"שלום"

"שלום"

*חדר*חדר*

(פוווו זה עבר בשלום!!)


 

יש לי בעיה בזוגיות. אני לא מתפקדת תחת לחץ (השתפר!), לא אוהבת שחונקים אותי (כרגע אני לא יכולה להתלונן. הוא אפילו לא מתקשר ) ואני קנאית לעצמאות שלי ולפרטיות שלי.

אני לא אוהבת שמשלמים עליי, אלא אם כן בפעם הבאה זו אני שמשלמת. זה גורם לי להרגיש כמו נכה.

זה סוג של איבוד שליטה מבחינתי. פגיעה באגו, פגיעה בעצמאות, פגיעה במה שלא תרצו. פשוט לא אוהבת. מצד שני, אני לא אוהבת שמתקמצנים עליי. שיחות בסגנון ה:"תחזרי אליי", ממש לא יתקבלו בחום\הבנה.

ואם הבנזוג יתחשבן איתי בקטנות, אני פשוט אגעל ממנו. יש לי גם בעיה עם האגו הגברי. גברים בסגנון ה:"לא, אני לא מוכן שתשלמי בכלל!" וכד' בכל יציאה לא ימצאו חן בעיניי. מבחינתי זה פגיעה בעצמאות שלי.

ובכלל.. מה זה השטויות האלו שהגבר צריך לשלם על הכל? זה סוג של שליטה.

 

בנושא הפרטיות- אני באמת זקוקה להרגיש שסומכים עליי, אחרת זה ירגיש רע. אני מבחינתי מבטיחה נאמנות מוחלטת. אני רק זקוקה לחופש שלי. חיטוטים בפלאפון שלי וכו... לא יתקבלו בברכה.

מהבנזוג אני לא מסתירה כלום, ככה שבהודעות שלי הוא לא ימצא שומדבר שלא ידוע לו, אלא אם כן זה דברים אישיים של חברות שלי. כמו כן משהו שלא אסכים לעולם לו הוא שיגידו לי איך להתלבש, עם מי לצאת ולאן לצאת. אני תמיד אכבד את דעתו של הבנזוג ואלך לקראתו, אבל בגבולות שלי.

יש זוגות רבים שמחליטים שלשניהם אסור שיהיו ידידים מהמין השני. אני חושבת שזאת טעות גדולה, רכושנות, שתלטנות וחנק נוראי. אם את לא סומכת על הבנזוג שלך שלא יפזול וישאר נאמן, לא יכניס אחרים בניכם ולא יתן לאחרים להשפיע על דעתו, הרי שכל הקשר הזה מיותר לחלוטין.

בקטע הפיזי- אני חושבת שנשיקה וחיבוק בין ידידים זה דבר לגיטימי, השאלה היא איפה הגבול. אם ידידה של חבר שלי תקפוץ עליו בחיבוק ותדביק לו נשיקה רטובה (על הלחי), אני כנראה אכעס על שניהם. פשוט דוחה או לחילופין תבקש ממנו מולי לעשות לה "נעימי" או לא מולי, גם כן יגעיל אותי, ושניהם ידעו מזה.(:

מעבר לזה, אני באופן אוטומטי נותנת אמון מלא בבנזוג. מבחינתי אם הוא בוגד זה סימן לכך שהוא לא באמת מעוניין בי\יש בעיות בקשר\אין לו ביטחון עצמי בגרוש\אין לו רגשות כנים כלפיי. במידה וזה מגיע לזה אני אנתק את הקשר מיידית. לא אוכל להסתכל עליו, שלא לדבר על לגעת בו. אני לא אכעס, לא אפגע יותר מידי... בעיקר אגעל. באותה המידה אני מצפה שיסמכו עליי. כשאני נמצאת עם מישהו אני איתו בלבד, ולא מעניין אותי מאחרים. אני מצפה שיבינו את זה.

 

עריכה: פוסט כבד ומשעמם. אני חייבת להוסיף משהו:

שיחה עם חברה:

אני: "מי זה ג'וני?"

היא: "הזין שלו.."

אני: "אה! הנופל!"

היא: "הצנחן!"

 

שיחה מלפני חודשיים לערך (לא אותה אחת):

אני: "יש לו קטן!"

היא: "אין לו קטן.. יש לו גדול בין קטנים!"

 

 

 

נכתב על ידי Snorka , 10/10/2007 17:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-18/10/2007 22:21



כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)