לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אף פעם לא תשמע אותי


אומרת לך את מה שאני מרגישה באמת.

לא תדע כשאראה אותך כמה חסרת לי באמת. לא תשמע אותי אומרת:

"חסרת לי כל כך, אהוב שלי. עד כדי כך שהרגשתי חנוקה."

"כשאני איתך אני מרגישה בעננים. שומדבר לא פוגע, שומדבר לא נכנס- זה רק אני ואתה."

"אני אוהבת אותך. אוהבת באמת. יותר מכל דבר אחר."

"אני לא יכולה בלעדיך."

"אל תלך, אהוב שלי. זה מרגיש ריקני כשאתה לא כאן."

"התגעגעתי אליך, אהוב שלי."

"תחבק אותי, אהובי, תחבק חזק, שאוכל להבלע בתוכך."

"אני זקוקה לך."

"אני כל כך שלך, שאני פוחדת לטבוע בתוכך."

לא תשמע משפטים נוספים שרצים בראשי, מבקשים לצאת- אך נתקעים, בגרון חנוק וחיוך אמיתי שלא יכול לרדת לי מהפנים. ולא משנה כמה פעמים תשאל למה אני מחייכת כל הזמן, התשובה תשאר אותה תשובה, בגלל שאני איתך.

אולם במילים לא אוכל להסביר לך את אשר אני מרגישה, למרות הצורך, כי אתה חירש ואני אילמת.

 

למד אותי לדבר, אולי תצליח לשמוע.

 

נכתב על ידי Snorka , 26/10/2007 01:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kirmeu ב-28/10/2007 19:43
 



על רוח רפאים בתוכי


99 שניות

הזמן אוזל לי בין האצבעות

אני משתקפת בדמותו

והוא צועק עליי שהפוזה שלי לא הולמת אותו

 

99 שניות

אני מתחילה להתפורר בתוכו

והוא מתלונן, הוא לא יכול להכיל אותי בתוכו

 

99 שניות

אני נגמרת, והוא שם להוציא אותי מתוכו

 

99 שניות,

אתה לא באמת קיים

אתה אפילו לא שם

 

99 שניות

מי אתה בכלל?

 אני נוטה לזכור.

נכתב על ידי Snorka , 23/10/2007 22:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-25/10/2007 22:33
 



על הגימלים


כשהגעתי למרפאה השינגימל בא לבדוק אותי, אולם השני צעק לעברו: "אה! זאת היא!" ואז הוא פנה אליי: "מה? 17 פעמים בשבוע את פה!" וכך עברתי לי מבלי שאצטרך לשלוף את החוגר בפוזת ה: "באמא ש'י אני רק צריכה רופא".

חוץ מזה.. חצוף! למה 17?? 20! ויש לי גם חצי מבית המרקחת, אז?!

 עשו לי עקירה. שן בינה... בפבואר אני כנראה אעקור 2 תחתונות נוספות.

העקירה עצמה היתה ממש שטות. למרות שהרבה אנשים הפחידו אותי בנוגע לרופאי שיניים הצבאיים, ובכלל זה נהייתה מעין סטיגמה כזאת. אז תנו לי לאשש אותה.

מה שהתחיל ב:"שמעי, אני לא רוצה להפחיד אותך, אבל לי עשו הרדמה ולא הרגשתי את כל הצד לכמה שעות!"

או אמא שלי בתגובתה ההיסטרית: "מה??? אבל למה??? מה? אוי ואבוי, למה? עקירה?"

הסתיים בזה שהרופא עשה לי הרדמה, שזה החלק הכואב... ומאחר ואסור לזוז, מצאתי את עצמי מזיזה את רגל ימין בעצבנות מה ודומעת כמעט כמו ממטרה (לא סתם, אני צוחקת.. דמעה אחת. מכובד!).

כמובן שהרופא התעלם ממני לחלוטין, יצא לדבר בפלאפון במשך רבע שעה על איזה אירוע משפחתי, חזר עצבני, הוריד את הכיסא ותוך דקה השן היתה בחוץ, והוא כבר סינן לעברי כשגבו מופנה אליי: "תחכי בחוץ."

חבל, השן דווקא היתה ממש יפה. אולם הגימילים ל-3 ימים עוד יותר יפים^^. והרופא? לא... הוא לא חביב.

 

התוצאה של העקירה היתה שהייתי צריכה להסתובב עם פחית על הלחי, ולזכות במבטים מבולבלים והשינגימלים הארורים שצחקו עליי. מה שכמובן גרם לי לענות להם במרמור: "מה?? עברתי עקירה!"

אם זה לא מספיק, ידיד שלי מצא לעצמו גם כן את העיתוי המושלם לצוץ משום מקום ולסנן לעברי תוך כדי שאני בוהה בתחתונים בדלתא: "אל תהיי כזאת שבוזה!" ואז לתהות לפשר הפחית. מה שהביא אחריו סבב צחוקים על הנושא ועל נושא הדרגות שאין לי.

 

המצב המשפחתי התאזן, איכשהו.

אבא שלי בא אליי ביציאה שהוא רוצה להגיע למצב שהוא יוכל לתת כל חודש לכל אחד מהילדים שלו 500 ש"ח. אנחנו חמישה, למי שלא ידע. כך ש-2500 זה המון כסף. אני כמובן עניתי לאבא שאני לא מעוניינת בכסף שלו, ותודה רבה אבל יש לי מספיק משלי. ואם כבר יש לו כסף, שייקח את אמא לנופשים, שהיא תטוס לחו"ל, הכל רק ששניהם לא יהיו בבית.. ^^ ואני באמת לא מבינה את ההיגיון שלו... אחים שלי כבר עברו כולם את ה-28. למה לתת להם כסף? הוא גם ככה משקיע בהם יותר מידי. וזה מעצבן. מאוד מעצבן. אני שונאת את הרעיון שהוא עדיין מפרנס את אחי (נשוי פלוס 3 עבר את גיל 30 מזמן) ונותן צ'קים מכובדים לאחותי הגדולה (39 בקרוב). וברור שזה לא ענייני... אבל הייתי רוצה שההורים שלי יתחילו לחיות, במקום שאחים שלי יהנו מכספם כאילו היה שלהם.

 

היומולדת שלי מתקרבת. אני לא אוהבת את זה. לא אוהבת בכלל. אני שונאת את היומולדת שלי. נו, זה כבר קטע ידוע. אני רק רוצה לעבור את היום המעצבן הזה בשלום. אני אביא עוגה למשרד, שיהנו כל השמנים, ואקווה לחזור הביתה מהר למיטה שלי.

מה יש לחגוג?? 19, לעזאזל! אבל זה בסדר. 18. כרגע זה 18. 

מה עוד.. לאילנוצ'קה יש מומלדת בשישי הזה!!! וכמו עקרבית טובה, גם היא מצוברחת מזה שיש לה יומולדת. אם כי, זה לא מוצא חן בעיניי כלל ואני מתכוונת לשנות את זה^^

אחר כך לי יש יומולדת, ואז לדומי ב-16 ואז לנטלי ב-25.

הבעיה היא שאני לא יודעת מה לקנות לנטלי . למישהו יש רעיון טוב? מלבד בובות פרווה? מדובר בבחורה מדהימה ביופיה, מתוקה ברמות בלתי רגילות ובעיקר אכפתית. נסיכונת כזאת...

 

מעבר לזה, הייתי בסופ"ש אצל ה.. נו, אצלו. היה...היה חולמי להתעורר ולהירדם איתו...היה כל כך טוב.. חוץ מהעצירות  כמובן שניצלתי את ההזדמנות לגנוב לו מהמחשב שירים טובים, לשלוח לאילנה, ואז לקבל אותם גם.(: עד שאסדר את האימיול הארור שלי כמובן.. סעמק יש לו טעם טוב.

 

ולפני שאשכח, איריתוש, החברה הכי טובה שלי (אלללללע קטן) כתבה פוסט שמתאר את שיגרת החיים שלנו בצורה מצחיקה למדי. תהנו!

(מקווה שאת נהנית אצל קטני שלך, כנפה!)

 

(תזכורת- לכתוב קונטרה לפוסט של נאור)

נכתב על ידי Snorka , 23/10/2007 20:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-25/10/2007 22:34
 



פגוש ת'הורים


"שלום"

"שלום"

*חדר*חדר*

(פוווו זה עבר בשלום!!)


 

יש לי בעיה בזוגיות. אני לא מתפקדת תחת לחץ (השתפר!), לא אוהבת שחונקים אותי (כרגע אני לא יכולה להתלונן. הוא אפילו לא מתקשר ) ואני קנאית לעצמאות שלי ולפרטיות שלי.

אני לא אוהבת שמשלמים עליי, אלא אם כן בפעם הבאה זו אני שמשלמת. זה גורם לי להרגיש כמו נכה.

זה סוג של איבוד שליטה מבחינתי. פגיעה באגו, פגיעה בעצמאות, פגיעה במה שלא תרצו. פשוט לא אוהבת. מצד שני, אני לא אוהבת שמתקמצנים עליי. שיחות בסגנון ה:"תחזרי אליי", ממש לא יתקבלו בחום\הבנה.

ואם הבנזוג יתחשבן איתי בקטנות, אני פשוט אגעל ממנו. יש לי גם בעיה עם האגו הגברי. גברים בסגנון ה:"לא, אני לא מוכן שתשלמי בכלל!" וכד' בכל יציאה לא ימצאו חן בעיניי. מבחינתי זה פגיעה בעצמאות שלי.

ובכלל.. מה זה השטויות האלו שהגבר צריך לשלם על הכל? זה סוג של שליטה.

 

בנושא הפרטיות- אני באמת זקוקה להרגיש שסומכים עליי, אחרת זה ירגיש רע. אני מבחינתי מבטיחה נאמנות מוחלטת. אני רק זקוקה לחופש שלי. חיטוטים בפלאפון שלי וכו... לא יתקבלו בברכה.

מהבנזוג אני לא מסתירה כלום, ככה שבהודעות שלי הוא לא ימצא שומדבר שלא ידוע לו, אלא אם כן זה דברים אישיים של חברות שלי. כמו כן משהו שלא אסכים לעולם לו הוא שיגידו לי איך להתלבש, עם מי לצאת ולאן לצאת. אני תמיד אכבד את דעתו של הבנזוג ואלך לקראתו, אבל בגבולות שלי.

יש זוגות רבים שמחליטים שלשניהם אסור שיהיו ידידים מהמין השני. אני חושבת שזאת טעות גדולה, רכושנות, שתלטנות וחנק נוראי. אם את לא סומכת על הבנזוג שלך שלא יפזול וישאר נאמן, לא יכניס אחרים בניכם ולא יתן לאחרים להשפיע על דעתו, הרי שכל הקשר הזה מיותר לחלוטין.

בקטע הפיזי- אני חושבת שנשיקה וחיבוק בין ידידים זה דבר לגיטימי, השאלה היא איפה הגבול. אם ידידה של חבר שלי תקפוץ עליו בחיבוק ותדביק לו נשיקה רטובה (על הלחי), אני כנראה אכעס על שניהם. פשוט דוחה או לחילופין תבקש ממנו מולי לעשות לה "נעימי" או לא מולי, גם כן יגעיל אותי, ושניהם ידעו מזה.(:

מעבר לזה, אני באופן אוטומטי נותנת אמון מלא בבנזוג. מבחינתי אם הוא בוגד זה סימן לכך שהוא לא באמת מעוניין בי\יש בעיות בקשר\אין לו ביטחון עצמי בגרוש\אין לו רגשות כנים כלפיי. במידה וזה מגיע לזה אני אנתק את הקשר מיידית. לא אוכל להסתכל עליו, שלא לדבר על לגעת בו. אני לא אכעס, לא אפגע יותר מידי... בעיקר אגעל. באותה המידה אני מצפה שיסמכו עליי. כשאני נמצאת עם מישהו אני איתו בלבד, ולא מעניין אותי מאחרים. אני מצפה שיבינו את זה.

 

עריכה: פוסט כבד ומשעמם. אני חייבת להוסיף משהו:

שיחה עם חברה:

אני: "מי זה ג'וני?"

היא: "הזין שלו.."

אני: "אה! הנופל!"

היא: "הצנחן!"

 

שיחה מלפני חודשיים לערך (לא אותה אחת):

אני: "יש לו קטן!"

היא: "אין לו קטן.. יש לו גדול בין קטנים!"

 

 

 

נכתב על ידי Snorka , 10/10/2007 17:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-18/10/2007 22:21
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)