לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

ברוח צה"ל 2


הרמ"דית (ראש מדור בדרגת רס"ן) שלחה לי הזמנה במייל (ג'מייל ולא צבאי לשם שינוי) לפייסבוקס. אני כמובן פתחתי שם כרטיס ~מנסה להזכר איפה עוד פתחתי~, והכנסתי תמונות והיא הגיבה עליהן (לא נותנת לינק! תמונות שלי במדים.. אני רק חוסכת ממכם את הזוועה). עכשיו הכל טוב ויפה. באמת.. יש לנו ימי כיף מדוריים (על חשבון זמן צבא), אנחנו ממש מגובשות (שמישהו יעשה את המש"קית נתונים אילמת, ואני אודה לו עד שארית ימי חיי) ובאמת הכל טוב ויפה. המה-מה, חוץ מתמריצים (מענקים שניתנים לקצינים בתמורה להארכת שירותם), הערכות מפקדים, זימון קצינים לראיונות וכל מיני שטויות כאלו, אין לי באמת עבודה. משמע 70% מהזמן אני עסוקה בלהתכתב (מסנג'ר צבאי), לשתות קפה (שלא אתמוטט), סוליטר וכמובן הנחש הצבאי. הטבלאות אקסל לא עושות לי את זה יותר, גם לא לצעוק על רס"נים להעביר לי במייל כל מיני דברים או להתייצב אצלי לא עושה לי את זה (טוב, כן, אבל זה בקושי פעם ביום קורה).

כך שאני מרגישה ממש חסרת תועלת (כמובן שלנחש הצבאי אין תלונות), ואני רוצה לעשות משהו יותר משמעותי...

בכל מקרה, בתרגיל הקודם שהיה (שילוב זרועות 2, למי שמכיר..) יצא לי להיות על תקן עובדת רס"ר ליום אחד (התודות לקצינת הניהול שדפקה אותי...) לא שבאמת עשיתי משהו חוץ מלקטר על זה שהעוגיות לא מספיק טעימות, הסנדוויצ'ים לא להיט, הייתי בהפסקות במצטבר 4 שעות וכמובן יצאתי 2-3 שעות לפני הזמן (חמווווד הסרן האחראי נתן לי לצאת לאסוף מתנה שקיבלתי מהחברה שאני עובדת בה על היותי עובדת מצטיינת... חארות! מקום רבעי כולה, ומכרתי יותר מהמניאק שקיבל מקום ראשון! העיקר שקיבלתי יין ירדן והרבה..) בכל מקרה, נשארתי בקשר עם אותו סרן (עניינו אותו התמריצים), והוא עכשיו ממש רוצה שאני אעבור אליו למדור. שאני בתכלס בעד, כי יש שם יותר עבודה..

אבל מצד שני אני לא אעסוק במידע מסווג יותר מידי, לא אזהה קצינים שמעולם לא ראיתי חוץ מהתמונת חוגר שלהם והמידע עליהם, לא אשלח ברכות לימי הולדת של הקצינים וזה כמובן ממשיך... אבל הכי גרוע, לא אהיה יותר במדור שלי. ויש לי מדור של נקבות בלבד.. וכולנו התחברנו כבר.. ויש לנו נוהל קפה (הפסקת קפה ארוכה שכוללת שיחות ארוכות), הרמ"דית שלי הולכת איתי בכל דבר, והכל יופי טופי...ונקשרתי כבר...

(ליומולדת הן אפילו קנו לי שרשרת מזעזעת ממגנוליה שהחלפתי ועוד מעמד חמוד מאנטר שמשמש לי כאלפון מהלך) ובקיצור, ממש טוב לי להגיע ב-10 וחצי ולצאת ב-5 גג.

לא שהסרן לא מבטיח לי את אותם התנאים עם הטבות נוספות.. הוא אפילו הציע לשחד את הרמ"דית שלי בשבועיים רכב שכור.. אפילו שיש לה רכב מהצבא, כן?

והוא באמת סופר חמוד.. כיף לשבת וסתם לדבר איתו... הוא מאוד מעניין וכו כו... אבל פאק.. איך אני אגיד עכשיו דבר כזה לרמ"דית שלי? במיוחד עכשיו כשהיא הפקידה בידיי חומר מסווג חדש..^^

(זה בסדר, יש לי סודי ביותר)

בקיצור, אני מבולבלת.

ולא רק מזה....

נכתב על ידי Snorka , 30/11/2007 21:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אל באנדי ב-5/12/2007 22:45
 



...



כל מבט הוא סכין בלב שלך,
כל מבט, סכין
בלב.
כל לחישה היא סטירה בפנים שלך,
כל לחישה, סטירה.

הייתי נותן הכל, הכל, הכל, הכל
לא לחשוב יותר, לרגע אחד שקט.
לנשום.
לא לחשוב יותר. לרגע אחד שקט
לנשום.

כל שמועה היא טיפה בים שלך,
כל שמועה, טיפה
בים.
כל תקווה מובילה ליאוש שלך,
כל תקווה, יאוש.

הייתי נותן הכל...

כל מבט הוא סכין בלב שלך,
כל מבט, סכין
בלב.
 
שקט קטן ונעים. לרגעים קטנים וטובים, שבהם אני לא חושבת, אלא צוחקת ומשתעשעת בשיחות עם אחרים.
כל האנשים הטובים משתחררים. הייתי עצובה, כשניפרדתי ממנו, אבל לא בגלל שהוא עוזב. אלא בגלל שאצלי משהו מת. אולם כלפי חוץ זה היה התירוץ המושלם. כפי שלא ידעו שהיה לי חבר, כעת לא היו צריכים לדעת שאין.
גם לעצמי אני לא ממהרת לספר שזה עוד לא קיים. למעשה, אין מה לספר. זה משהו שידעתי שיקרה במשך שבועיים וחצי, כשהרגשתי שזה גוסס, והרשתי לעצמי להתרחק, לתקוף, ובעיקר להיות עם עצמי ולא באמת איתו.
העמדתי אותו במבחנים קטנים ומטופשים שרק איששו את ההרגשה שזה עומד להסתיים. ולבסוף הוא ידע לדבר, בזמן שאני שתקתי.
אני לא באבל, ואינני עצובה. לא כפי שהייתם מצפים מכל אדם נורמלי שזה עתה נפרד. אני יכולה להסביר את זה- היו לי שבועיים להתכונן. שבועיים להיות באבל שבהם הרשתי לעצמי להתפרק ברכבת ולהיות עצובה, שקועה במחשבות עליו, כשאין אף אחד מולי. מהסיבה הפשוטה- שלא ישאלו.
זה התחיל להטריד כששקעתי במחשבות עליו לא רק ברכבת.
"יש לך משהו עצוב בעיניים." מצחיק אחד. מצטט ממסודרים. ואני לא יודעת- איך אני אמורה לענות על ציטוט כזה? חיוך נבוך, הוא מישיר מבט, בעוד שאני משפילה את שלי, ממלמלת שזה סתם...
הוא קצין, קצין חמוד בדרגת הסגן. כרגע הוא מתעניין בחיילת בלונדינית, ואני לא מתעניינת בכלום.
החיים ממשיכים, ואילנה שעדה לפרידה שנייה אמיתית שלי תוהה שוב איך זה שאני לא מדוכאת, בזמן שאני לא מבינה למה עליי להיות מדוכאת. זה לא מתאים לי. אני רגילה להכין את עצמי לפרידות, כך כשהן מגיעות אני לא מתפרקת, אלא ממשיכה הלאה כאילו כלום לא השתנה... אם כי, אני מכינה את עצמי למותו של אבי כבר הרבה זמן (מאז ההתקף לב הראשון שהיה לפני 4 שנים), כפי שמשפחתי רמזה לי כי עליי לעשות ("הוא לא יחייה לנצח, את יודעת!" "הוא מאוד חולה!!! תראי אותו!!" אני מוכנה להשבע שאני לא עיוורת), והוא עדיין איתי (תודה לאל).
זהו.. מה נותר להגיד?
אני מתנצלת, באמת, אם פגעתי בך. קשה לי להתווכח עם רגשות, אפילו שעשיתי את זה. אם אתה מאמין שהמעשים שלי בניגוד לדיבורים שלי הביעו זלזול בך, פגעו בכבוד שלך, לא נותר לי כלום מאשר להתנצל.
אז סליחה, *****.
(זה קשה כשאוהבים באמת. תבטיחו לי שפעם שלישית גלידה, כי זה מתיש.)
נכתב על ידי Snorka , 23/11/2007 15:55  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-29/11/2007 23:03
 




אני מוחקת באובססיביות שיחות שלא נענו אצלי בפלאפון.

אני מוחקת עוד לפני שאני רושמת הודעות שיש בהן רגשות אשם.

אני מתעלמת מאנשים שאני רואה בהם איום על האגו שלי.

אני מסתגרת בתוכי כשדוחים אותי ולו טיפה. הולכת כמה צעדים אחורה, ובסופו של דבר מעלה את זה, אחרי ששמרתי הכל לעצמי ודחקתי את עצמי לפינה.

אני לא נותנת מעצמי, עד שאני מרגישה שהצד השני נותן.

אני לא באמת שלך. הייתי שלך לרגעים קטנים, בהם היית שלי.

אתה אולי לא רואה אותי, אבל השכלתי לראות בעצמי. אני יכולה להיות שלמה עם המחשבה שאני שווה. 

כשאתה מקטין אותי מולה, שנינו יודעים שאתה טועה. שנינו יודעים שאתה מדבר מתוך פחד.

אני לא עיוורת אליך, מבטיחה לך שלא. כל מה שאתה מרגיש כלפי זה, גם אני מרגישה. אני פשוט נמנעת מלהתמודד.

כשאני פורסת את שתיי ידיי בפנייך, אני בעצם מבקשת ממך שתתמוך בי. אבל כל פעם מחדש מבינה איפה אני טועה.

אומרים שמה שלא הורג מחשל.

אני אומרת שמה שלא הורג פיזית הורג נפשית. כנראה שזה מה שמחזק.

i must get out....

 

נכתב על ידי Snorka , 17/11/2007 12:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הבעה ריקה מתוכן

צחוק מזוייף בעיניים עצובות

 

המילים שלך צורמות לי לבד

זה לא התוכן שמקפיץ

זאת המשמעות שמהדהדת ולא פוטרת

 

אני יכולה להתעלם, אני יכולה להעלם

אבל אתה שם בכל פינה

מחזיק בי חזק,

עד שאני כבר לא כאן

 

 

 

נכתב על ידי Snorka , 12/11/2007 22:03  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)