לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צועדת מחדש


"Every step that you take can be your biggest mistake it could bend or it cold break but that the risk you take"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

כמה הסברים...


בין כל הדברים שלמדים ע"י החיים בכבודם ובעצמם, לומדים לזהות מתי זה אמיתי.

מתי הרגש הזה הדדי, מתי זה נכון, ומתי זה סתם ריבאונד.

אז אני חייבת לכמה גברים הסברים...

* אלו לא הנשיקות המבולבלת והמוזרות שלך שדחו אותי, זאת ההרגשה שהיתה עמוק בתוכי, שאתה שם רק כדי לשכוח.

* זאת לא החוצפה שלך ששמת את היד שלי על איבר המין שלך שגרמה לי להגעל ולא המהירות שבה התייחסת אלינו כאל זוג...  זאת ההרגשה של אי שייכות ואי התאמה.

* זה לא בגלל שהיית מניאק אליי, זה בגלל שלא היית איתי מעולם באמת. אולי פחדת? אולי. שורה תחתונה- שנינו ידענו  מההתחלה שזה לא נועד להיות. אני מצטערת ששיקרתי לך. אתה לא יודע עד כמה הכל היה הדדי בנינו.

* זה לא הגיל שלך, הפלירטוטים שלך והמסתוריות שלך... זאת אני שמנסה לברוח ממשהו שאני יודעת שאני לא  באמת רוצה.

* אתה באמת מדהים. אין לי מילים לתאר עד כמה היית ותשאר חלק בלתי נפרד מחיי... אבל לעולם לא נחזור.  משהו ששנינו יודעים. אני אשקר אם אגיד שזה מרגיש לי רע בנפרד. טוב לי. אני מקווה שגם לך, אהוב שלי.

* בסופו של דבר אני מצטערת שפגעתי בך. אני יודעת כמה רצית אותי, הרגשתי שנפגעת... לא רציתי לשחק בך.  רציתי אותך בשלב מסויים, אם כי לא ב100%. אתה בטח יודע שכשיש ספקות בהתחלה, זה סימן שזה לא זה... אתה בנאדם מקסים. אבל אני לא רואה את עצמי איתך.

* הגיע הזמן שתפסיק להביט בי כאופציה לעתיד. זה לא יקרה. לא משנה אם אני עם מישהו או לא.

* אני נגעלת רק מלהזכר בך, למען האמת. אולם הייתי עד עכשיו כנה, אז סוד קטן.. מעבר לזה שיצאתי כלבה כשנפרדתי ממך, הייתי הרבה יותר כלבה אח"כ. אבל הבטחתי לא לספר. האמת, אין לי גם את האומץ. אבל שתדע- אני לא מצטערת.

* כן, אני מבריזה לך. כן, אני אמשיך להבריז לך. לא נמאס לך? לא הבנת שאני לא רוצה להיפגש כי אני יודעת שיש לך משהו כלפיי?

 

ואתה... איך יודעים שזה אמיתי?

כשאמרת לי שאתה מרגיש משהו מוזר בבטן- מרגיש שזה אמיתי, עניתי שזה הדדי. וזה באמת היה כך.

כשליטפת לי את הפנים ולא הפסקת לנשק אותי, ייחלתי שזה רק לא ייגמר...

אתה לא כאן, כבר שבוע שלא ראיתי אותך... ומתחילים לעלות לי חששות... עד כמה זה יכול להיות "זה"? איך אני אמורה לדעת?

זה מרגיש אמיתי, זה מרגיש נכון... גם עם האחרון לא הרגשתי בטוחה כ"כ. זה מדהים איך ביום אחד הצלחת לגרום לי להרגיש נאהבת ובטוחה. לקודם לקח חצי שנה, אבל את זה אתה לא תדע... לא נדבר עליו או עליהם.

לא ידעתי שאפשר להיות כל כך בטוחה בזרועותיך, לא ידעתי שאוכל להיות שקטה למרות הרעש בחוץ.. ולו רק בגלל החיבוק הזה שמגיע אחרי שאתה אומר: "אני לא יודע... אני כאן עם מישהי מיוחדת, וזה מה שחשוב באמת.." מזל שאתה לא קורא פה. היית נבהל מזה שאני מצטטת אותך מילה במילה, שבוע אחרי שהיית איתי.

כל כך קרוב, אצלי, חיבקת אותי ונרדמת איתי בכפיות. לא הספקתי להגיד לך שהרבה זמן לא ישנתי ככה, ועד כמה טוב לי.

"כיף לי"

"אני שמח לשמוע שכיף לך... זה חשוב לי."

גם איתך אני צריכה להיות כנה, ולבקש סליחה. כששואלים אותי אם יש לי מישהו, אני עונה שכן. אני יוצאת עם מישהו, אבל זה עדיין לא ברור. וכשהם עונים שאתה חבר שלי, אני עונה שמה פתאום.. רק התחלנו.

 נכון שלא דיברנו על זה בכלל, אבל שנינו יודעים שזה זה- אנחנו ביחד. אבל אני עדיין מפחדת. מפחדת שזה ייגמר... ואתה? אתה לא חושב על העתיד כמו שאני עסוקה בלחשב אותו. אתה לא יודע אם נהיה ביחד חודש או שנה. אז אני לא יכולה לבקש ממך להבטיח לי עוד שנתיים לפחות. שומע? יש לי ציפיות.

 

אני חושבת שאת הבלוג שלי אשאיר כבר לעצמי.

 

 

נכתב על ידי Snorka , 30/12/2007 19:49  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/1/2008 22:47
 



נמצאה האבדה


מדהים באיזו מהירות דברים משתנים.

 

 

 

 

טוב לי...

 

 

 

(שבועיים זה הרבה!)

נכתב על ידי Snorka , 22/12/2007 08:44  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-23/12/2007 19:42
 



הצהרת כוונות (או לחילופין איך בנאדם צריך להתנהג)


ממזמן הבטחתי לנאורי פוסט קונטרה על הפוסט הזה שלו. אז.. קבלו...

 

1. כמו שאתה צריך את האסלה למעלה, ככה אני צריכה את השירותים שלי נקיים. המנע משלוליות קטנות על האסלה, ואני אדאג להוריד אחריך, והכל במחיר סמלי של צעקה קטנה.

2. חשוב שתבין מה זה ביחד. ביחד זה אומר לחלוק הכל ולהיות שם ביחד. על כן, אם רבתי אפילו עם החתול שלי אתה תעשה את עצמך אמפתי כלפיי, תכבה לשתיי דק' את הטלוויזיה, ותנחם אותי. בסופו של דבר, הרגליים השעירות ימשיכו לרוץ אחרי הכדור גם אחר כך. לעומת זאת, אני אתעצבן עליך במקום להיות כעוסה על מישהו אחר. לא חבל?

3. גרמת לי לבכות? במקום להסתכל עליי במבט עמום, תחבק, תנחם ותבטיח שלא לחזור על זה לעולם. אחרי הכל, זה באשמתך.

4. אין בעיה, אני יכולה ללכת גם לידיד. ולהזכירך- אדם לאדם זאב. תאר לעצמך איך הוא ינחם אותי.

5. אם היית יודע לקבל את מה שאני מבקשת, ומתייחס אליי באמת, כנראה שלא הייתי מגיעה לבכי, שמבחינתך זה "סחיטה", ולא הייתי רומזת, אלא אומרת.

6. זה שהחברים שלך אומרים לך שאתה צודק, עדיין לא אומר שאתה צודק.

7. להיפתח ולדבר על מה שמציק לך משחרר מידי פעם. נסה את זה.

8. זוכר את סעיף 2? תחזור אליו שוב. ותבין, שכל עוד אתה איתי, אתה על תקן המאהב שלי והחברה הכי טובה שלי.

9. אני בנאדם, לא רובוט, אני לא מתזמנת בשביל אף אחד את הרגשות שלי. קפיש?

10. תחשוב על זה ככה- אם כואב לי הראש כנראה שאני מתוסכלת. אם אני מתוסכלת, קרוב לוודאי שאתה גם אשם. על כן, עליך לטפל בי. מלבד זאת, דע לך שהתרופה הטובה ביותר לכאב ראש זה סקס.

11. תתפלא. לפעמים רק מלראות אותך אני מתעצבנת על כל מה שעשית לי, ואז מופיע הכאב ראש. על תגובות פיזיות כתוצאה מלחץ נפשי, כבר שמעת? אם תתנהג יפה, אני מבטיחה להיות טובה בסקס שיבוא.

12. אין בעיה חמוד, הבנתי את הרמז. נראה אם תעמוד בקצב. כי לי יש רעב בלתי מוגבל לסקס. משום מה איתך הוא לא קיים.

13. אתה אמור לאהוב אותי עבור מי שאני, ולא עבור הבגדים הסקסיים שלי. אם זה לא כך- הדלת שם.

14. תוסיף לרשימה סרטים טובים, מסעדה, מונופול וטיולים, ויש לך אישה מאושרת.

15. צודק, יותר חינני לשחק שש בש עם החברים שלך תוך כדי זריקת בדיחות גסות ומטופשות ושתיית בירה. שמת לב לכרס שלך לאחרונה???

16. זה שהזכרון שלך טוב רק לטווח הקצר בלבד, לא אומר שגם שלי כזה.

17. לא הבנת, אבל כשאני שואלת האם השמנתי, זה בגלל שאני מרגישה שאתה לא נמשך אליי\ רומנטי. קבל את הרמז ושפר את עצמך.

18. בטח שאפשר כבר לצאת... ברגע שאהיה בטוחה בעצמי. אם תמשיך לזרז אותי, זה לא יקרה בזמן הקרוב.

19. תעשה את עצמך נהנה, כמו שאני עושה את עצמי מתלהבת מהשטויות שהחברים שלך פולטים.

20. הם גם לא מסתכלים על השיער שנמצא למעלה? מה קרה? זה למעלה מידי? הייתי אומרת שטווח הראייה שלכם מצומצם למדי.

21. אם אתה אומר משהו בעל דו משמעות, קח בחשבון שמה שאני אבין זה מה שאסוציאטיבית המוח שלי יקלוט קודם.

22. זה שאני יודעת לעשות כלים לא אומר שאהיה היחידה שתעשה אותם. במקום להתחמק, תלמד. תקף לכל דבר אחר.

23.  אם זה אפשרי, תארוז את הדברים שלך ועוף לי מהעיניים אם אתה לא מסוגל לנהל איתי שיחה נורמלית שלא גובלת בזמן הפרסומות נטו. למעשה, תזיז את התחת שלך מהטלוויזיה כבר. זוכר את עניין הכרס? אל תתפלא שאחר כך אני מצוברחת עם כאב ראש!

24. גם אני לא עיוורת. למעשה, אני בעד שנלך לטיפולי ספא\מכון כושר ביחד ונדאג למראה שלנו ביחד.

25. מפתיע כל פעם מחדש עד כמה שאתה יכול להיות רדוד.

26. אני חיה מצויין עם הסרטי פורנו שלך. תסתדר בעצמך עם המאהב שיהיה לי.

27. אם כבר אני מצטרפת אליך לתועבה שאתה רואה, לפחות תכבד אותי ותן לי להתחמם בקצב שלי.

29. אתה בכל זאת רק גבר, ולא כריסטופר. קח בחשבון שהטעויות שלך לא חיוניות או חינניות בעיניי.

30. זה שאתה עיוור צבעים תקף רק לגביך. אל תכליל!

31. קצת טאקט ותרבות.. מה ביקשתי??? גם זה יותר מידי??? תפסיק לגרבץ כשאנחנו לא לבד!!

32. מתי כבר תבין שאתה לא גר לבד בדירה המצחינה שלך, אלא איתי? אם רע לי בגללך ואני טוענת שלא, אתה תעשה הכל כדי לשפר לי את המצב רוח, אחרת זה לא יילך, ותחזור לצחנה שלך!

33. אם אתה עונה לי בצורה גועלית קח בחשבון שתקבל תגובה שלא תמצא חן בעיניך בכלל.

34. כל עוד אתה איתי, תשנן: אין יותר יפה ממני!!! אם אתה פוזל, או עונה שלא כראוי צפה למתקפה.

35. סליחה באמת שהייתי בטוחה שיש לך מחשבות טיפה יותר עמוקות מאשר רגליים שעירות רצות אחרי כדור והעזתי להתעניין.

36. אין כזה דבר מספיק בגדים... חוץ מזה שתמיד צריך לרענן את הארון. ככה אני עושה חשבון נפש.

(חשוף מידי- אני אתרום. לא חשוף מספיק- אני אתרום. זה עומק!)

37. אין כזה דבר "יותר מידי" כשזה מגיע לפרטי הלבשה והנעלה. זה הסוד שלנו, תשנן!

38. קמצן. זה מה שאתה. קמצן!

39. מה לעשות שאני רגילה להשתרך אחריך ולראות לך רק את התחת? לפחות שאהנה!

40. אין בעיה. מבחינתי בוא נזמין לך חושה גם, ותשאר שם לנצח עם כל הבדואיות.

 

לסיכום- זה בטח לא מופנה לנאורי, אלא רק בא לענות למייל שהוא קיבל.

 

 

נכתב על ידי Snorka , 14/12/2007 13:08  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snorka ב-18/12/2007 22:16
 



פה זה לשכת הסעד?


מאז שהמניאק זרק אותי (זה בסדר, זה היה התור שלו, זכותו), הפכתי למקרה סעד.

"נו??? איך מתקדם עם ב'???"

(החבר של החבר שלה, ששניהם ביחד{חברתי הטובה והחבר האמיץ שלה} מנסים בכל הכוח לשדך לי, למרות ששנינו לא בעניין)

 

~MNS~ מגיע אליי לפלאפון (אסמס תמונה), ובו גבר זר מרצד על המסך.

~SMS~ מגיע אליי לפלאפון: "אני רוצה לסדר לך אותו! הוא מהעבודה שלי... אחמש ממש חמוד.. מה את אומרת?"

אחראי משמרת? זה מה שאני שווה?! כבר התרגלתי להייטק!

לא שאני מתנגדת לשידוכים, כן? לכל היותר יוצא לי להכיר ידיד חדש, שמשעשע אותי בזמני הפנוי (ובואו נודע בזה, יש לי ממנו בשפע...)

עכשיו מילא השידוכים... היום סיפרתי לשתיהן על חייל בודד שעלה מקנדה, ובמקרה ישבנו ביחד ברכבת. בין היתר, היה לי איתו קליק, הוא חתיך, ולצערי ירדתי תחנה לפניו ברכבת (לא הודעתי מראש- תקלה), ובזמן שהוא אמר לי באנגלית:"by the way my name is hari" אני שמעתי: "by the way, i`m married" אז כמובן שהגבתי ב: "אההה איזה יופי!" ~במבט מריר ומאוכזב של- אז למה דיברת איתי והשלת אותי??~

והוא תמה את פשר תגובתי, ושאל חזרה: "Oh you like my name? what`s yours?"

אז כמובן שהשבתי לו שהייתי בטוחה שהוא אמר שהוא נשוי, ושאלתי שוב לשמו (באנגלית! אל תזלזלו!) . הוא אמר שוב ששמו הארי או לארי?. בכל מקרה, אמרתי לו את שמי, וציפיתי לשמוע ממנו את ה: "Oh! like song??" ואז הייתי עונה לו: "yes, you can sing me"  לא סתם.. זה מלוכלך מידי. בכל מקרה, ירדתי מהר לפני שדלתות הרכבת נסגרו על פניי, רק כדי לגלות שאבא לא חיכה לי, ושאני ברוב טפשותי לא ירדתי בתחנת בנימינה (הייתי אמורה לרדת בתחנת קיסריה פרדס חנה. נכון שזה נשמע יותר שווה מבנימינה? אז זהו, שלא!) על מנת להמשיך עוד תחנה אחת איתו כמו שתכננתי...  בכל מקרה, את כל הביש מזל הזה סיפרתי לשתיהן, מלבד החלק של אבא שלא חיכה.

אחת מהן (איריתוש כפרעליה) כבר התחילה להזיז עניינים אצלה במשרד על מנת לאתר את החתיך על, בעוד שהשנייה הבטיחה לאתר אותו ביום ראשון. כמובן שגם אני אנסה את מזלי מול המש"קית נתונים ביום ראשון שתוציא לי דו"ח, בתקווה שהוא יהיה שם, ובתקווה שהיא תפיק את הדו"ח המבוקש ולא קטעים ממנו^^.

אם כבר נואשת, אם כבר מתייחסים אליי כאל פוקדת לשכת הסעד לענייני זוגיות יומיומית, אז עד הסוף!

 

(אל תתביישו בעצמכם לשדך לי. זה בחינם. גם לנסות להחזיר אותי לאקסים זה באופנה, אז יאללללה)

 

נכתב על ידי Snorka , 7/12/2007 21:45  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kirmeu ב-20/12/2007 20:29
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Snorka

בת: 35

ICQ: 226670415 




61,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)