לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

מעונות, עדכונים ובשורה משמחת


אממממ טוב.... אז... אני באמת מצטערת שנעלמתי שוב. באמת שאני עמוסה
בואו נראה מה היה בינתיים...
עברתי למעונות. יש לי חדר חמוד עם חלון שפונה לכיוון הים (למרות שהבניין ממול קצת מסתיר את הנוף, זה עדיין ממש כיף). בחדר יש מיטה (ואני חייבת לציין שהופתעתי לטובה והמיטה נוחה ביותר, בדיוק ברמת הקשיחות שאני אוהבת), שולחן כתיבה ענקי שעליו מיקמתי את המחשב, ארון בגדים גדול שלא ממש מצאתי מה לשים בו, מעין ארון קטן ונחמד, מראה על הקיר ומדפים שתלויים מעל השולחן. הדירה ממוקמת בקומה השלישית בבניין ויש בה חמישה חדרי שינה, כלומר יש לי ארבע שותפות. אפילו יצא שהבחורה שרציתי להיות איתה ביחד בדירה נמצאת בחדר הצמוד לשלי, כך שאני ממש מרוצה
נכון לעכשיו אני גרה כאן כבר שבועיים. בשבוע שעבר לא חזרתי הביתה כי הייתי צריכה ללמוד למועד ב', לכן ההורים שלי הגיעו ביום שישי שעבר באוטו והביאו לי כל מה שהייתי צריכה - ובין השאר את המחשב שלי, כי זה מה שבאמת הופך חדר לחדר. לפני הגעתו היו לי יומיים שבהם התעסוקה העיקרית שלי בערב הייתה לצלצל לחברים בתקווה למצוא מישהו לא עסוק שיבוא לבקר ובדיקת אילו טריקים בובת לב קטנה (כזאת) מסוגלת לבצע. מסתבר שיש המון טריקים...
בסוף שבוע הזה הייתי בבית. בין לבין התפרסמו כבר שעורי בית פה ושם (ולא עשיתי בינתיים כלום), הרצאות, תרגולים, מתנות של פתיחת סמסטר (הפעם יש תיק בצבע ממש חמוד, תכלת עם שחור, אבל היה יכול להיות חכם מצידם לחבר לו ריצ'ראץ', כי במצבו הנוכחי יש לו פתחים שאי אפשר לסגור - מה שעושה אותו לממש לא עמיד בפני גשם).
עדיין לא מצאתי את חוט ה-USB של הפלאפון שלי, מה שאומר שעדיין לא יהיו תמונות. באמת שאני בספק אם הוא יימצא אי פעם... באסה, דווקא הייתי רוצה להראות תמונות של החדר ושל התיק. אבל יהיה טוב.

ועוד בשורה משמחת - מחיקה ראשונה לרשימת הTO DO החלומית שלי! לא האמנתי שהיום הזה יגיע... וואו!
*מאושרת*

נכתב על ידי , 15/11/2008 22:54   בקטגוריות הטכניון, בראש ובלב  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-29/11/2008 22:48



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)