לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

להצדיק את המתנגדים?!


אני אגיד לכם את האמת, כשכתבתי את הפוסט שלי שנועד להוציא עצבים על אנשים יהודים תושבי מדינת ישראל שהייתה להם החוצפה להפגין כנגד המבצע בעזה, לא תיארתי לעצמי שמבין ה-1.5 קוראים המבקרים בבלוג שלי יימצאו אנשים שבאמת ינסו להצדיק את מעשיהם. יותר מזה, לא חשבתי שיש בעולם מישהו שברצינות יכול להעלות על דעתו סיבות, שלפחות בעיניו ייראו הגיוניות, למעשה שכזה מבלי שהוא יהיה מועמד להתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי ו/או שונא ישראל מוצהר.
תחשבו לרגע על הפעולה שלה אתם מנסים למצוא הסבר הגיוני. במשך שמונה שנים הייתה "רגיעה", קרי תקופה שבה אנחנו ברוגע ובשקט לא מפריעים לחמאס לשלוח כל יום כמה עשרות טילים לשטחה של מדינת ישראל. יום אחד, ראש הממשלה ושר הביטחון הכושלים שלנו התעוררו ופתאום קלטו שהיי, שמונה שנים זה כבר קצת יותר מידי, וברור שכרגיל העולם יכעס עלינו על זה שאנחנו מעזים להפריע למישהו להשמיד אותנו (חוצפה שכזאת...), אבל גם ככה זמנם עבר ובבחירות הבאות לאף אחד משניהם אין סיכוי ממשי לקבל תפקיד משמעותי כלשהי במדינה הזאת - אז למה לא לעשות משהו?! אולי זה יצליח ואז זה אפילו ישפר את דעת הציבור עליהם! ואם זה לא יילך - אז לא יילך, לרדת מתחת לאיפה שהם נמצאו אי אפשר גם ככה... אז הם התחילו לארגן מבצע, שאם במקרה תשימו לב - לכל ארכו נעשו מאמצים מטורפים כדי שאזרחים תמימים לא ייפגעו. כל התקיפות היו ממוקדות ונעשו רק לאחר איסוף ועיבוד מידע מודיעיני רב. ההרוגים היו או חמאסניקים או בני משפחותיהם שהיו בקרבתם או אנשים ששהו מרצונם או הובאו על ידי החמאסניקים למקומות בהם אוכסנו כמויות גדולות של טילים ותחמושת ובסיסים מוגדרים של החמאס. ואתם יודעים למה? לא, לא כי העולם יכעס עלינו אם נהרוג יותר מידי תושבים תמימים. העולם יכעס גם אם סתם לא יהרגו מספיק יהודים מהתקפות של הערבים עלינו (זה מה שקורה עכשיו, לא? כל ההפגנות האלה, כל השלטים, הכל כי נהרגים לנו פחות אנשים מאשר להם. העולם קורא לזה "שימוש מופרז בכוח" ו"נאציזם". אני קוראת לזה "מסע ההברה של החמאס שדואג שכמה שיותר פלסטינים, אנשים חסרי משמעות עבורם, ייהרגו בתקיפות כדי שמדינות אחרות יכעסו ויצטרפו אליהם במלחמתם נגד היהודים"). בלי קשר לכלום, צה"ל לעולם לא יפגע במכוון בתושבים - כי אחד מערכי צה"ל הוא "חיי אדם"! צה"ל מעריך את חיי האדם ולעולם לא ישלח התקפות כנגד אנשים חפים מפשע!
איך אתם יכולים לקרוא לפעולת צה"ל, שנועדה להפסיק את שליחת הטילים היומיומית על הישובים שלנו, לאחר שכל השיחות והאמצעים הדיפלומטיים נכשלו במשך שמונה שנים, בשם "אלימות"?!
איך אתם יכולים לקרוא להתקפות ממוקדות על הרצועה כתגובה לשליחת מטח התילים התורן על שדרות בשם "רצח עם"?!
איך אתם יכולים לקרוא להתקפות ממוקדות של צבא ההגנה שלנו כנגד ארגון הטרור "חמאס" בשם "טבח"?!
איך אתם יכולים להשוות בין פעולות הצבא שלנו לבין השואה?!
איך אתם יכולים להעלות על דעתכם שהפעולות נעשות מתוך תוקפנות ושנאה לערבים והגנה על תושבי הדרום היא סתם תירוץ?!
איך אתם יכולים להרשות לעוד ילד קטן בשדרות להוולד למציאות שבה כל יום יכול ליפול על הבית שלו או על בית הספר שלו טיל נוסף?!
איך אתם יכולים?!



















(אפילו באתר שמאלני כמו ynet אפשר למצוא תמונות כאלה, שלא משאירות הרבה ספק)
נכתב על ידי , 4/1/2009 00:23   בקטגוריות המבצע בעזה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-8/1/2009 20:52



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)