לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007


כן, זה אמנם קטע מוכר יחסית, אך אני חושבת שהוא עדיין מקסים ונותן נקודות למחשבה...

 

 

אני מודה...

 

 אני מודה על הריבים שיש לי עם משפחתי, כי פירוש הדבר הוא שיש לי משפחה ושאיכפת לה ממני.

 

 אני מודה על המיסים הגבוהים שאני משלם, כי פירוש הדבר הוא שיש לי פרנסה.

 

 אני מודה על כך שהבגדים שלי נהיו צרים עם הזמן, כי פירוש הדבר הוא שיש לי מספיק אוכל.

 

 אני מודה על הדשא שיש לי לכסח, על החלונות שיש לנקות ועל הרצפה שיש לשטוף, כי פירוש הדבר הוא שיש לי בית לגור בו.

 

 אני מודה על כל התלונות שאני שומע על הממשלה שלנו, כי המשמעות היא שיש לנו את חופש הדיבור.

 

 אני מודה על מקום החניה שאני מוצא בקצה החרוחק של מגרש החניה, כי פירוש הדבר הוא שאני עוד מסוגל ללכת ובורכתי בכלי רכב.

 

 אני מודה על חשבון החשמל המופרז שאני משלם, כי פירוש הדבר הוא שחמים ונעים לי בביתי.

 

 אני מודה לאותה אישה שלא יודעת לשיר שיושבת מאחוריי ומזייפת, כי פירוש הדבר הוא שאני מסוגל לשמוע.

 

 אני מודה על ערמות הבגדים שיש לי לכבס ולגהץ, כי פירוש הדבר הוא שיש לי מה ללבוש.

 

 אני מודה על השרירים הכואבים ועל העייפות בסופו של היום, כי המשמעות היא שהייתי יעיל ואפקטיבי.

 

 אני מודה על כמויות הדואר האלקטרוני הגדולות שמגיעות אליי, כי פירוש הדבר הוא שיש בעולם אנשים שחושבים עליי.

 

 אני מודה...

 

 

 

מוקדש לכל אותם האנשים שלא עוצרים במהלך היום לחשוב על הדברים הקטנים שיש להם בחיים ולוקחים אותם כמובן מאליו. העולם מורכב מאותם דברים קטנים, ולומדים להעריך משהו באמת רק אחרי שמאבדים אותו. למדו להעריך את מה שיש לכם לפני שיהיה מאוחר מידי, כי כשיהיה מאוחר מידי... כבר לא יהיה לכם מה להעריך.

 

 

מוקדש גם לסבתא רבא שלי ז"ל. אהבתי אותך מאוד, תמיד התגעגעתי כי לא ראיתי אותך המון זמן... מקווה שטוב לך במקום בו את נמצאת עכשיו ומשגיחה עלינו... תמיד אזכור אותך ואתגעגע!

 

ויקי.

נכתב על ידי , 25/2/2007 16:40   בקטגוריות בראש ובלב  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-8/3/2007 13:17



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)